Opatrunek na suchą skórę

Agencja Publicis przygotowała wznowienie komunikacji dotyczącej kosmetyków Garnier do bardzo suchej, zniszczonej skóry.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Mleczko i krem Garnier do bardzo wysuszonej, pękającej skóry działają jak najlepszy opatrunek – to główny przekaz nowej, opartej na haśle „Dbaj o siebie” kampanii przygotowanej przez agencję Publicis.

„W komunikacji duży nacisk położony jest na pielęgnujące oraz gojące właściwości tak produktów - mleczka i kremu - jak i syropu z klonu. Właściwości te podkreśla dodatkowo hasło całej komunikacji: ‘Dbaj o siebie’. Zależało nam też na podkreśleniu faktu, że krem oferowany jest teraz w nowym, poręczniejszym opakowaniu” – powiedziała Monika Zaręba, account executive Publicis.

Na komunikację składają się 30-sekundowy film reklamujący mleczko do ciała zakończony krótką informacją o kremie oraz dwie reklamy prasowe. Spot można zobaczyć w TVP, TVN, Polsacie i na kanałach tematycznych.

Reklamy prasowe pojawią się w Dobrych Radach, Oliwii, Świecie Kobiety, Przyjaciółce, Poradniku Domowym, Vivie i Gali. Do niektórych tytułów zaplanowany jest także sampling.

Media zaplanował dom mediowy Zenithoptimedia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele