Bohaterami spotu jest para, która wyjeżdża do domku przy jeziorach. Kobieta chce iść na spacer, a mężczyzna nie ma na to ochoty i zostaje w domku. Jednak dzięki transmisjom wideo ze smartfona może oglądać widoki, które jego partnerka podziwia na spacerze.
Kampania promuje ofertę, w ramach której przy zakupie dwóch Planów Optymalnych za 49,99 zł miesięcznie można uzyskać zniżkę po 10 zł (przy opcji z e-fakturą i zgodzie na wykorzystanie danych do celów marketingowych). W ramach tej oferty dostępny jest nielimitowany pakiet internetowy, a smartfony Huawei P20 lite (obsługujący dwie karty SIM) są dostępne bez opłat na start.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-polska-wyniki-i-kwartal-2018 ##
Jest to kolejna kampania Orange w nowym formacie kreatywnym, pokazującym jak usługi tej firmy zbliżają do siebie ludzi. Pod koniec kwietnia zaczęła się akcja promująca Orange Love z HBO i HBO GO, a pierwsza odsłona kampanii miała charakter wizerunkowy.

Działania reklamujące Orange obejmują wszystkie kanały komunikacji, na czele z telewizją.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.











