Orange, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, ogłasza Sony Mobile Communications globalnym partnerem w kategorii telefonów komórkowych

Orange - oficjalny partner UEFA EURO 2012™, w ramach pierwszego paneuropejskiego projektu sponsoringowego nawiązał współpracę z Sony Mobile Communications. Dzięki niej kibice z 11 krajów Europy wezmą udział w atrakcyjnych promocjach, wydarzeniach i konkursach, w których do wygrania będą najnowsze smartfony SonyXperia. Ponadto, na klientów Orange będą czekały atrakcyjne prezenty związane z EURO 2012™. Kupujący smartfony Xperia firmy Sony w ofercie Orange zyskają także szansę wygrania biletów na mecze.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jednym z głównych elementów partnerstwa Orange i Sony Mobile Communications są m.in. konkursy realizowane w 11 Europejskich krajach, w których obecna jest marka Orange. Będą mogli w nich wziąć udział wszyscy fani piłki nożnej - nie tylko klienci Orange:

  • Orange Supporters’ Cup (www.supporterscup.orange.com) — uczestnicy konkursu będą mogli wziąć w nim udział indywidualnie lub w drużynach. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, m.in. wyjazdy na mecz otwarcia do Warszawy oraz mecz finałowy do Kijowa a także smartfony Xperia S.

  • Orange Golden Goal with Sony Mobile Communications —  W zabawie na profilu Orange w serwisie społecznościowym Facebook kibice będą mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat piłki nożnej i wygrać pakiety VIP na mecz finałowy, a także produkty Sony PlayStation i smartfony Sony Xperia. Konkurs rozpocznie się w maju.

Klienci Orange będą mogli ponadto skorzystać z nowych promocji związanych z UEFA EURO 2012™. Będą one dostępne w salonach Orange w całej Europie oraz w Internecie i przez telefon. Dzięki współpracy z Sony Mobile Communications będą mieli szanse wygrania kuponów umożliwiających odbiór smartfonów, a także otrzymania specjalnych taryf  i prezentów przy zakupie  smartfonów Xperia.

 - Dzięki współpracy z naszym partnerem - Sony Mobile Communications - jesteśmy w stanie zaoferować klientom i kibicom z całej Europy jeszcze więcej możliwości wygrania biletów na mecze od Orange, a także atrakcyjnych nagród, takich jak smartfony Xperia S — powiedział Yves Maitre, Senior Vice President Mobile Multimedia and Devices, Orange. - W Orange staramy się wspierać pasje naszych klientów. Dzięki takim partnerskim inicjatywom fani futbolu będą mogli jeszcze ciekawiej przeżyć EURO 2012™i uczestniczyć w nim wraz z przyjaciółmi i rodzinami zarówno w domu, jak i na stadionie.

Pieter Pierle, Vice President, Director Global Account Orange, Sony Mobile Communications, powiedział: Partnerska współpraca z Orange pozwala nam skorzystać z połączenia siły obu  marek, zaprezentować smartfony Xperia szerokiej grupie klientów Orange, a tym samym dotrzeć do kolejnych odbiorców. UEFA EURO 2012™ to duża impreza sportowa — postaramy się sprawić, by była jeszcze atrakcyjniejsza dla klientów naszych firm, dostarczając im wiele wrażeń dzięki możliwości skorzystania ze smartfonów Xperia.

Orange i Sony Mobile Communications współpracują od wielu lat, starając się zaoferować klientom nowe możliwości realizacji ich pasji: od muzyki - dzięki  współpracy z Davidem Guettą nawiązanej w 2011 roku, po sport, poprzez inicjatywy partnerskie takie jak w przypadku EURO 2012™. 

Orange ma zaszczyt być sponsorem turnieju UEFA EURO 2012™. Jest to pierwsza ogólnoeuropejska inicjatywa sponsorską Orange. Uczestniczy w niej 11 europejskich krajów, w których marka jest obecna: Polska, Hiszpania, Francja, Wielka Brytania, Słowacja, Rumunia, Austria, Luksemburg, Mołdawia, Szwajcaria i Armenia. Ponadto, w Polsce Orange jest także  oficjalnym partnerem technologicznym UEFA EURO 2012™. Orange wraz z UEFA opracowuje oficjalną aplikację mobilną mistrzostw. Klienci Orange korzystający ze smartfonów Xperia będą mogli otrzymać ją  automatycznie.

Firma Sony Mobile Communications wprowadzi na rynek urządzenia Xperia U oraz Xperia P, które dołączyły do flagowego produktu z serii NXT - smartfonu Xperia S. Nowe telefony charakteryzują się wyjątkowym wzornictwem i oferują znakomite funkcje multimedialne w połączeniu z wydajnością, której klienci oczekują od urządzeń firmy Sony.

Orange — kontakty z mediami

Wielka Brytania: Jeff Sharpe +44 7887 620 901 jeff.sharpe@orange.comWWW: www.orange.com/pressTwitter: www.twitter.com/orangegrouppr 

Polska: Wojciech Jabczyński  +48 225271939Wojciech.jabczynski@telekomunikacja.plWWW: www.orange.com/pressTwitter: www.twitter.com/presseorange

Informacje o Orange

Grupa France Telecom-Orange jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie. Zatrudnia łącznie 172 000 pracowników, w tym 105 000 we Francji. W roku 2011 osiągnęła sprzedaż o wartości 45,3 mld EUR. Działa w 35 krajach. Ma 226 mln klientów (dane z 31 grudnia 2011 r.), z czego 147 mln to użytkownicy marki Orange, obejmującej komunikację internetową, telewizję i usługi mobilne, dostępnej w większości krajów, w których działa Grupa. 31 grudnia 2011 r. z urządzeń mobilnych korzystało 167 mln klientów na całym świecie, a z szerokopasmowego Internetu (łącza ADSL i łącza optyczne) — 14 mln. Orange jest jednym z największych europejskich operatorów Internetu mobilnego i szerokopasmowego, a pod marką Orange Business Services — jednym ze światowych liderów w dziedzinie usług telekomunikacyjnych świadczonych firmom międzynarodowym.

Spółka France Telecom jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (przedział A) i na nowojorskiej giełdzie NYSE.Więcej informacji (przez Internet i w urządzeniach mobilnych): www.orange.com, www.orange-business.com, www.orange-innovation.tv

Orange oraz nazwy wszystkich innych produktów i usług Orange wymienionych w niniejszym materiale są znakami towarowymi firmy Orange Brand Services Limited, Orange France lub France Telecom.

Informacje o  Sony Mobile Communications

Sony Mobile Communications jest podmiotem zależnym firmy Sony Corporation z siedzibą w Tokio, innowacyjnego międzynarodowego przedsiębiorstwa działającego w branży audio, wideo, gier elektronicznych, komunikacji, urządzeń elektronicznych i produktów informatycznych przeznaczonych zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i do zastosowań specjalistycznych. Dzięki obecności w przemyśle muzycznym, filmowym oraz w branży gier komputerowych i usług internetowych firma Sony zajmuje wyjątkową pozycję na rynku, czołową w branży elektronicznej i rozrywkowej. Smartfony Xperia™ zawierają najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne firmy Sony i pozwalają udostępnić atrakcyjne materiały oraz usługi. Umożliwiają także dostęp do bogatej oferty materiałów rozrywkowych oferowanych przez firmę Sony w Internecie.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem : www.sonymobile.com

„Sony” i „Sony Entertainment Network” są zarejestrowanymi znakami towarowymi firmy Sony Corporation. „Xperia” jest znakiem towarowym firmy Sony Mobile Communications. Wszelkie inne znaki towarowe i zastrzeżone znaki towarowe są własnością odpowiednich podmiotów.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"