Udziału Eurosportu w zeszłym miesiącu wyniósł 0,9 proc., czyli o 29,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Stacja w ubiegłym miesiącu transmitowała na antenie m.in. popularne zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich.
Na drugiej pozycji utrzymał się Polsat Sport, który zaliczył wzrost o 41,3 proc. do poziomu 0,68 proc. udziału. Z kolei na trzecie miejsce z szóstego awansował Eurosport 2. Jego udział wyniósł 0,19 proc. po wzroście o 66,1 proc.
Największy wzrost, wynoszący 265,4 proc., odnotował kanał Orange Sport (rok temu nadający pod nazwą Orange Sport Info), którego udział uplasował się na poziomie 0,1 proc. Stacja ta awansowała z pozycji dziewiątej na siódmą.
Ex aequo największe spadki udziału w rankingu zanotowały plasujące się pod koniec stawki kanały Polsat Futbol i ESPN Classic. Oba straciły po 55,6 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat Sport z udziałem na poziomie 0,78 proc. i wzrostem o 48,3 proc. Na drugiej lokacie znalazł się Eurosport (0,62 proc. udziału, wzrost o 27,7 proc.), a trzeci był Canal+ Sport (0,19 proc., +17,7 proc.).
Lider wzrostu, czyli Orange Sport w tej grupie zyskał aż 441,7 proc., natomiast najwięcej stracił ESPN Classic (- 72,7 proc.).
Najchętniej oglądanym programem w kanałach sportowych w styczniu br. była relacja z Pucharu Świata w skokach narciarskich pokazana na antenie Eurosportu, którą obejrzało prawie 1,1 mln widzów. Kanał ten ogółem umieścił sześć pozycji w zestawieniu. Poza tym w top 10 programów ze stacji sportowych znalazły się też cztery propozycje Polsatu Sport.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.











