Pozycja lidera w okresie od października 2014 roku do marca 2015 roku pod względem udziału słuchania należała do RMF FM. Stacja ta zanotowała udział w rynku radiowym w grupie wiekowej od 30 do 49 lat na poziomie 28,3 proc., po wzroście w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 7,60 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie drugie miejsce należało do Radia ZET, które miało 15,6 proc. udziału, a rok wcześniej było to 18,5 proc. Ostatnią pozycję na podium zajęła Trójka (8,4 proc.; do góry o 5 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rmf-fm-eska-i-radio-zet-najchetniej-sluchane-przez-mlode-osoby ##
W pierwszej piątce znalazły się jeszcze takie stacje, jak: Eska (7,7 proc.; + 18,46 proc.) oraz VOX FM (5,1 proc.; + 121,74 proc. - największy wzrost w zestawieniu), które w IV kwartale 2013 roku i I kwartale 2014 roku zajmowało miejsce dziesiąte.

Z kolei najwięcej, bo 53,33 proc. do 2,1 proc., straciło Radio Plus. W zestawieniu spadło ono z miejsca szóstego na dziesiąte.
Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w I kwartale 2015 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (więcej na ten temat http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/radio-zet-z-najslabszym-wynikiem-w-historii-rmf-fm-najwiecej-zyskalo-w-i-kwartale). Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski (zobacz te dane http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zlote-przeboje-rmf-maxxx-i-radio-plus-traca-sluchaczy).











