PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
4fun Media z nowym prezesem chce zmienić nazwę na Digital Network, elektromobilność wśród celów rozwojowych
4fun Media z nowym prezesem chce zmienić nazwę na Digital Network, elektromobilność wśród celów rozwojowych
Snickers z reklamą dla nieogarniających
Snickers z reklamą dla nieogarniających
Billboardy zachęcające do lepszego traktowania zwierząt w 22 miejscowościach
Billboardy zachęcające do lepszego traktowania zwierząt w 22 miejscowościach
Warszawa rozdaje świąteczne zawieszki na choinkę
Warszawa rozdaje świąteczne zawieszki na choinkę
Ekrany digital OOH na dworcach w ofercie Polsat Media AdScreen
Ekrany digital OOH na dworcach w ofercie Polsat Media AdScreen
AMS i Spark Foundry testują programatyczny zakup outdooru przy kampanii Blika
AMS i Spark Foundry testują programatyczny zakup outdooru przy kampanii Blika
T-Mobile ufundował mural oczyszczający powietrze w Warszawie
T-Mobile ufundował mural oczyszczający powietrze w Warszawie
Rozstrzygnięto konkurs AMS na plakat o zagrożeniach na pasach drogowych. Aktywiści zarzucają obwinianie pieszych
Rozstrzygnięto konkurs AMS na plakat o zagrożeniach na pasach drogowych. Aktywiści zarzucają obwinianie pieszych
Grupa 4fun Media z 3,7 mln zł kwartalnego zysku. Odbicie w outdoorze i naEkranie.pl
Grupa 4fun Media z 3,7 mln zł kwartalnego zysku. Odbicie w outdoorze i naEkranie.pl
Ströer Polska w ub.r. z 19,4 mln zł na minusie
Cityboard Media ma 3,1 tys. ekranów reklamowych. Wpływy 24 proc. w dół, 3 mln zł straty
Cityboard Media ma 3,1 tys. ekranów reklamowych. Wpływy 24 proc. w dół, 3 mln zł straty
Natalia Szroeder w reklamie Spotify na Times Square w Nowym Jorku
Natalia Szroeder w reklamie Spotify na Times Square w Nowym Jorku
Związkowa Alternatywa informuje o dramacie w lotnictwie na billboardach w Warszawie
Grupa IMS podwoiła zysk. W górę digital signage, w dół abonamenty aroma
Grupa IMS podwoiła zysk. W górę digital signage, w dół abonamenty aroma
Zielone dachy na przystankach w Warszawie. Wspólny projekt AMS i ZTM
Zielone dachy na przystankach w Warszawie. Wspólny projekt AMS i ZTM
Clear Channel Poland: przychody w dół o 37 proc., wynik netto o 13 mln zł
Clear Channel Poland: przychody w dół o 37 proc., wynik netto o 13 mln zł