Wybór konsumentów
Ranking „Dobry Produkt” organizowany jest przez dwumiesięcznik „Łazienka”. Tytułowy produkt wybierany jest na podstawie wyników sprzedaży w wybranych punktach handlowych na terenie całej Polski. Wyróżnienie w zestawieniu jest o tyle cenne, iż przyznawane jest na podstawie wyboru konsumentów. To oni kupując produkty naszej firmy potwierdzają bezsprzecznie ich atrakcyjność, na którą składają się oryginalna stylistyka, wysoka jakość wykonania oraz atrakcyjna i konkurencyjna cena – mówi Piotr Agata, Product Manager ds. Kabin Prysznicowych.
Pacyfik - zwycięzca w grupie brodzików półokrągłych pasuje równie dobrze do łazienek o niewielkich rozmiarach (dostępny jest już w wymiarze 80x80 cm), jak i do bardziej przestronnych wnętrz (do sprzedaży właśnie wprowadzone zostały nowe produkty o wymiarach 120x90 cm i 140x90 cm). Klienci cenią jego bezpretensjonalną, uniwersalną formę – sprawdza się w nowoczesnych aranżacjach, ale również klasycznych i tradycyjnych wnętrzach. Kolejny z wymienionych w rankingu, brodzik Simplo, wyróżnia bardziej surowa forma z ostro zaznaczonymi krawędziami, w opozycji do której znajduje się trzeci z wymienionych w rankingu produktów KOŁO. Kształt brodzika Akcent charakteryzuje bardziej opływowa linia i nieco eliptyczny kształt zagłębienia. Brodziki różnią się stylistyką, ale tym, co je łączy jest najwyższa jakość wykorzystanych do produkcji materiałów i precyzja wykończenia – dodaje Piotr Agata, Product Manager ds. Kabin Prysznicowych.

Jak widać, tego samego zdania są klienci, którzy zdecydowali się na ich zakup.
Ranking został opublikowany w 3 numerze dwumiesięcznika Łazienki.











