Pagen nawiązując do swoich poprzednich spotów wizerunkowych, 1 czerwca wyemitował nowy film reklamowy, który opowiada m.in. o poszukiwaniu wolności, spokoju, poczucia bezpieczeństwa, pasji i swojego miejsca.
Spot „Poszukiwacze skarbów” jest swego rodzaju dziecięcym spojrzeniem na dorosłych, którzy poszukując wspomnianych wartości, mają je często na wyciągnięcie ręki. Finałowa konkluzja „często to czego szukamy, znajduje się bliżej niż nam się wydaje” zachęca do przemyśleń, wspomnień i koncentracji na tym, co w życiu najważniejsze.

W nowej odsłonie kampanii reklamowej biorą udział dzieci pracowników firmy, także te znane z pierwszego filmu z serii „Dom Dziełem Życia”.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pagen-nowe-logo ##
Kampania, której zapowiedź pojawiła się w mediach społecznościowych w Dzień Matki oprócz działań promocyjnych on-line w serwisie YouTube, sieci reklamowej Google Ads oraz na Facebooku, LinkedIn i Instagramie zostanie wzmocniona także w telewizji.











