Rebranding marki Pan Pomidor obejmuje nowe logo, język komunikacji oraz wygląd opakowań. Do logo dodano zieloną, królewska szypułkę-koronę. Na opakowaniach znalazły się czytelne informacje dotyczące m.in. pochodzenia produktów, braku barwników, konserwantów i wzmacniaczy smaku. Na odświeżonych etykietach podkreślono skład dań oraz ich wartości odżywcze.
Poza szatą graficzną uporządkowane zostało także nazewnictwo całego portfolio produktów, a wizualne rozróżnienie poszczególnych linii produktowych wzmocniły nowe, czytelne grafiki.
- Rebranding, a w szczególności odświeżony design marki Pan Pomidor, to początek zmian jakie wdrażamy - mówi Aleksandra Kaszkowiak-Niewola, marketing manager Pan Pomidor. Jeszcze w tym kwartale do sprzedaży zostaną wprowadzone nowe produkty.

Graficzną i strategiczną część rebrandingu marki przygotowała agencja Touch Ideas. Za digital i social media odpowiada agencja Carla Zuri, a przygotowaniem i realizacją strategii public relations zajęła się agencja ConTrust Communication.











