Pan Pomidor to teraz również „Król Warzyw”

Marka dań gotowych Pan Pomidor zmienia identyfikację wizualną i wygląd opakowań. Do nazwy brandu dodano także określenie „Król Warzyw”. Rebranding przygotowała agencja Touch Ideas.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Pan Pomidor to teraz również „Król Warzyw”

Rebranding marki Pan Pomidor obejmuje nowe logo, język komunikacji oraz wygląd opakowań. Do logo dodano zieloną, królewska szypułkę-koronę. Na opakowaniach znalazły się czytelne informacje dotyczące m.in. pochodzenia produktów, braku barwników, konserwantów i wzmacniaczy smaku. Na odświeżonych etykietach podkreślono skład dań oraz ich wartości odżywcze.

Poza szatą graficzną uporządkowane zostało także nazewnictwo całego portfolio produktów, a wizualne rozróżnienie poszczególnych linii produktowych wzmocniły nowe, czytelne grafiki.

- Rebranding, a w szczególności odświeżony design marki Pan Pomidor, to początek zmian jakie wdrażamy - mówi Aleksandra Kaszkowiak-Niewola, marketing manager Pan Pomidor. Jeszcze w tym kwartale do sprzedaży zostaną wprowadzone nowe produkty.

grafika
grafika

Graficzną i strategiczną część rebrandingu marki przygotowała agencja Touch Ideas. Za digital i social media odpowiada agencja Carla Zuri, a przygotowaniem i realizacją strategii public relations zajęła się agencja ConTrust Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+