Grupa Dentsu już po raz trzeci bada Polaków podczas pandemii. W cyklicznym badaniu "Polacy w pandemii" firma sprawdza zachowania, emocje oraz sytuację zawodową i finansową w kraju. Analizie poddano także zjawiska takie jak koronasceptycyzm czy obawa przed udziałem w życiu społecznym (powrót dzieci do szkoły, tradycyjny handel, uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych itd.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szesc-na-dziesiec-polskich-firm-scielo-wydatki-na-marketing-w-dobie-covidu-co-druga-wstrzymala-inwestycje ##
Okazuje się, że Polacy bardziej niż pandemii (przedostatnie miejsce na liście, 52 proc. wskazań) obawiają się obecnej sytuacji finansów publicznych (71 proc.) i zmian klimatycznych (63 proc.).

Badanie pokazuje także, że jest obowiązek zasłaniania nosa i ust okazuje się wyzwaniem lub trudnością dla aż 44 proc. badanych.
Ankieta została przeprowadzona na panelu internetowym (CAWI) na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej; Grupa celowa: mężczyźni i kobiety w wieku 18-59 lat; Realizacja badania:1 fala - 30-31.03.20202 fala - 27-29.05.20203 fala - 11-15.09.2020; Próba badawcza:1 fala N=1000 2 fala N=503 3 fala N=1000.











