„Pani” i „Claudia” z największymi wzrostami wpływów z reklam, w dół „Newsweek Polska” (TOP10 magazynów)

W ciągu dziesięciu miesięcy br. magazyny zarobiły na reklamach blisko 3,3 mld zł, zwiększając je o 12,7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ub. Największy wzrost przychodów zanotowały w tym czasie „Pani” i „Claudia”. Mniej zarobił „Newsweek Polska”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wpływy reklamowe magazynów w okresie od stycznia do października br. wyniosły 3,28 mld zł - wynika z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl (wg danych cennikowych, bez rabatów). W porównaniu z analogicznym okresem 2015 roku oznacza to wzrost o 12,7 proc.

Najwięcej na publikacji reklam zarobił miesięcznik „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), który zwiększył wpływy reklamowe o 18,7 proc., do 223,2 mln zł. Ten tytuł jest jednym z najlepiej sprzedających się miesięczników w Polsce.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pisma-poradnikowe-najlepiej-sprzedajacymi-sie-miesiecznikami-twoj-styl-i-retro-w-czolowce-top-100 ##

Drugie miejsce na podium przypadło dwutygodnikowi „Viva” (Edipresse Polska) z przychodami w wysokości 149,6 mln zł (wzrost o 3,9 proc.), a trzecią lokatę zajął „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), który zarobił 138,4 mln zł (20 proc. więcej w skali roku). Ten tv guide jest najlepiej sprzedającym się tygodnikiem.

Z czołówki największych pod względem przychodów reklamowych magazynów największą dynamikę miał w omawianym okresie miesięcznik „Pani” (Wydawnictwa Bauer). Jego przychody rok do roku wzrosły o 44,5 proc., z 57,5 do 83,1 mln zł. O 21,3 proc. zarobił w tym czasie miesięcznik „Claudia” (Burda International Polska) – 72,6 mln zł.

O 13,8 proc. wzrosły wpływy z reklam magazynu „Show” (Wydawnictwo Bauer) – do 66,3 mln zł, a o 11,8 proc. - przychody z reklam „Przyjaciółki” (Edipresse Polska), do 71,6 mln zł. „Party” (Edipresse Polska) zarobiło w okresie od stycznia do października br. 89,7 mln zł, czyli 6,9 proc. więcej niż rok temu, zaś „Wprost” (PMPG) - 103,5 mln zł (wzrost o 2,8 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dominacja-pism-plotkarskich-w-czolowce-najchetniej-kupowanych-tygodnikow-top-51 ##

„Newsweek Polska” (RASP Polska) jako jedyny z czołówki magazynów zanotował spadek wpływów z reklam – jego przychody spadły w skali roku o 3,6 proc., do 88,8 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online