PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Gremi Media ze wzrostem wpływów gotówkowych i trzy razy wyższym zyskiem, zapłaci 12 mln zł za wynajem biura
Gremi Media ze wzrostem wpływów gotówkowych i trzy razy wyższym zyskiem, zapłaci 12 mln zł za wynajem biura
Piotr Skwirowski: z Next.gazeta.pl do „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”
Piotr Skwirowski: z Next.gazeta.pl do „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”
SE.pl zasięgowo przed Fakt.pl - w górę Wyborcza.biz i Forsal.pl (serwisy dzienników)
Wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” ze spadkiem wpływów i wzrostem zysku EBITDA
Wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” ze spadkiem wpływów i wzrostem zysku EBITDA
Fakt.pl liderem, SE.pl bliżej Wyborcza.pl, mocno w górę serwis „Przeglądu Sportowego” i Dziennik.pl (witryny gazet)
Gremi Media: spadek wpływów o 4 proc., zysk zmalał z 9,3 do 0,7 mln zł, ubyła jedna czwarta pracowników etatowych
Gremi Media: spadek wpływów o 4 proc., zysk zmalał z 9,3 do 0,7 mln zł, ubyła jedna czwarta pracowników etatowych
„Rzeczpospolita” i „Parkiet” świętują rocznicę odzyskania niepodległości Polski kampanią „100 lat polskiej gospodarki”
„Rzeczpospolita” i „Parkiet” świętują rocznicę odzyskania niepodległości Polski kampanią „100 lat polskiej gospodarki”
Video Brothers dla „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na YouTubie
Video Brothers dla „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na YouTubie
„Rzeczpospolita” i „Parkiet” drożeją o 30-40 groszy
„Rzeczpospolita” ze sprostowaniami dwóch tekstów o fuzji PKO BP i Banku Pekao. „To fake news”
„Rzeczpospolita” ze sprostowaniami dwóch tekstów o fuzji PKO BP i Banku Pekao. „To fake news”
Gremi Media z internetową platformą big data od Deep.BI
Gremi Media z internetową platformą big data od Deep.BI
Serwisy dzienników: na czele Fakt.pl przed Wyborcza.pl i SE.pl, w dół Wyborcza.biz i Gazetaprawna.pl
„Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Uważam Rze Historia” ze 111 dziennikarzami, koszty wynagrodzeń w dwa lata zmalały o 27 proc.
Wpływy Gremi Media z drukowanej „Rzeczpospolitej”, „Parkietu” i „Uważam Rze Historia” zmalały o 13 proc., a w internecie wzrosły o 40 proc.
Wpływy Gremi Media z drukowanej „Rzeczpospolitej”, „Parkietu” i „Uważam Rze Historia” zmalały o 13 proc., a w internecie wzrosły o 40 proc.
„Parkiet” z nowym serwisem internetowym: personalizacja treści i odsłuchiwanie tekstów
Serwisy gazet: Wyborcza.pl przed Fakt.pl, mocno w górę Rp.pl, w dół Wyborcza.biz, Przegladsportowy.pl i Dziennik.pl
„Super Express” pierwszy raz wyprzedził „Gazetę Wyborczą” (sprzedaż dzienników w październiku 2016 r.)
„Super Express” pierwszy raz wyprzedził „Gazetę Wyborczą” (sprzedaż dzienników w październiku 2016 r.)
Większość dzienników z najniższą sprzedażą w historii, tylko „Gazeta Polska Codziennie” w górę
Większość dzienników z najniższą sprzedażą w historii, tylko „Gazeta Polska Codziennie” w górę
„Super Express” zrównał się w sprzedaży z „Gazetą Wyborczą”, najbardziej w dół „Przegląd Sportowy”
„Super Express” zrównał się w sprzedaży z „Gazetą Wyborczą”, najbardziej w dół „Przegląd Sportowy”
Programy na żywo w serwisach „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” przez całe wakacje, w planach nowe cykle wideo
Programy na żywo w serwisach „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” przez całe wakacje, w planach nowe cykle wideo
„Dziennik Gazeta Prawna” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej, tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Dziennik Gazeta Prawna” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej, tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Parkiet” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. „Gazeta Polska Codziennie” zyskała najwięcej
„Parkiet” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. „Gazeta Polska Codziennie” zyskała najwięcej
Media Grzegorza Hajdarowicza z 27,2 mln zł wpływów i 314 tys. zł straty w I kwartale br.
Media Grzegorza Hajdarowicza z 27,2 mln zł wpływów i 314 tys. zł straty w I kwartale br.
„Parkiet” rusza z internetowym programem „Prosto z Parkietu”
„Parkiet” rusza z internetowym programem „Prosto z Parkietu”
„Parkiet” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. Tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Parkiet” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. Tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem sprzedaży, tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem sprzedaży, tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
W 2015 roku spadła sprzedaż większości dzienników. Tylko „Parkiet” i „Rzeczpospolita” na plusie
W 2015 roku spadła sprzedaż większości dzienników. Tylko „Parkiet” i „Rzeczpospolita” na plusie
Zdrożały „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Puls Biznesu”. Gremi: to techniczna korekta
Zdrożały „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Puls Biznesu”. Gremi: to techniczna korekta
Serwisy gazet: liderem Fakt.pl, Wyborcza.pl wyprzedziła SE.pl, w dół Rp.pl, Wyborcza.biz i Dziennik.pl
"Przegląd Sportowy" i "Wyborcza" z największymi spadkami, "Gazeta Wyborcza" poniżej 150 tys. egz.
"Przegląd Sportowy" i "Wyborcza" z największymi spadkami, "Gazeta Wyborcza" poniżej 150 tys. egz.
„Fakt” na czele sprzedaży. „Super Express” z największym spadkiem
„Fakt” na czele sprzedaży. „Super Express” z największym spadkiem
Redakcje i spółki Gremi Media przez kolejne 3 lata na ul. Prostej. 3,5 mln euro czynszu i opłat
Redakcje i spółki Gremi Media przez kolejne 3 lata na ul. Prostej. 3,5 mln euro czynszu i opłat