Średnia sprzedaż ogółem "Party" (Edipresse Polska) w listopadzieur. wyniosła 500 581 egz., czyli 17 proc. więcej niż w listopadzie2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu w segmencie people znalazł się dwutygodnik"Show" (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż w listopadzie ur.wyniosła 397 700 egz. (pismo ukazuje się od końca września 2008r.).
Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), które jakojedyna zanotowała spadek w segmencie i w listopadzie ub.r.sprzedała 164 185 egz., czyli o 0,2 proc. mniej niż rokwcześniej.
Czwarta była "Gala" (G+J Polska) ze średnią sprzedażą ogółem napoziomie 114 095 egz. Tytuł ten odnotował największy wzrost wzestawieniu, wynoszący aż o 41,8 proc.
Porównując dane miesiąc do miesiąca, w listopadzie ub.r. wporównaniu do października spadła sprzedaż wszystkich magazynów zzestawienia. Najwięcej straciło "Show". Tytuł ten, któryzadebiutował na rynku końcem września ub.r., w listopadzie miałsprzedaż niższą niż w październiku o 20,4 proc.

Wszystkie pisma z segmentu yellow (każde z nich wydajeWydawnictwo Bauer) w listopadzie ub. r. odnotowały spadek sprzedażyogółem w porównaniu do listopada 2007 roku.
Lider kategorii - tygodnik "Życie na Gorąco" - sprzedał się wilości wynoszącej 641 993 egz., czyli o 10,8 proc. niższej niż rokwcześniej. Druga lokatę zajął tygodnik "Twoje Imperium" - miał wlistopadzie ub.r. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 322 500 egz.(spadek o 11,7 proc.). Najbardziej w dół poszybowała "Rewia", któraznalazła się na miejscu trzecim (sprzedała 295 182 egz., o 23,7proc. mniej niż rok wcześniej).
Porównując dane z listopada 2008 roku do danych z poprzedniegomiesiąca można zauważyć, że spadki sprzedaży zanotowały czterytytuły z segmentu yellow, a zyskało jedynie "Na Żywo".











