Średnia sprzedaż ogółem "Party" (Edipresse Polska) w lutym br.wyniosła 468 841 egz., czyli o 0,9 proc. mniej niż w lutym 2009roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu w segmencie people znalazł się dwutygodnik"Show" (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w lutym br.wyniosła 437 380 egz. (pismo ukazuje się od końca września 2008r.).
Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), które jakojedyny tytuł zanotowała wzrost sprzedaży w segmencie i w lutym 2009roku sprzedała 232 977 egz., czyli o 7,6 proc. więcej niż rokwcześniej.
Czwartą lokatę zajął jedyny w zestawieniu tygodnik, czyli "Gala"(G+J Polska) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 110 677 egz.Tytuł ten odnotował spadek sprzedaży wynoszący 0,6 proc.

Porównując dane miesiąc do miesiąca, swoją sprzedaż ogółempoprawiła jedynie "Gala", pozostałe tytuły zanotowały spadki.
* - "Gala" to jedyny tygodnik w zestawieniu. Pozostałetytuły to dwutygodniki.
Liderem kategorii pism typu yellow był w lutym br. tradycyjnietygodnik "Życie na Gorąco" (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał sięw ilości wynoszącej 649 004 egz., czyli o 8,5 proc. niższej niż wanalogicznym miesiącu ub.r.
Druga lokatę zajął tygodnik "Twoje Imperium" (WydawnictwoBauer), który miał w lutym br. średnią sprzedaż ogółem na poziomie360 193 egz. i jako jedyny zanotował wzrost w segmencie (o 6,1proc.).
Kolejny miesiąc najbardziej w dół poszybowała sprzedaż "Rewii"(też wydawanej przez Bauera). Pismo to w lutym br. sprzedało 310238 egz., czyli o 16,1 proc. mniej niż rok wcześniej. Tytułowiudało się jednak utrzymać trzecią pozycję w zestawieniu.

Porównując dane ze stycznia 2009 roku do danych z poprzedniegomiesiąca można zauważyć, że swoją sprzedaż ogółem poprawiły "Rewia"i "Na Żywo". Pozostałe trzy tytuły zanotowały spadki.











