Akcja ma na celu podkreślenie pozytywnego wizerunku Pasztetu Podlaskiego, a także prezentację jego nowych opakowań oraz odświeżonego logo.
- Pasztet Podlaski towarzyszy Polakom już od 1977 roku. Jego niezmienna jakość i smak to wartości doceniane przez kolejne już pokolenie konsumentów, a także gwarancja pewnego wyboru. Tradycyjny i niezawodny w każdej sytuacji, przywołuje najpiękniejsze wspomnienia rodzinnych wyjazdów, biwaków, rejsów czy górskich wędrówek, ponieważ mimo upływu lat smakuje jak dawniej - opisuje kampanię Agnieszka Kijek, dyrektor marketingu Grupy Drosed.
Akcja reklamowa zaczęła się 17 czerwca i potrwa do 31 sierpnia. Obejmuje telewizję (spoty sponsoringowe w kanałach grupy Polsat i TVN), internet (Facebook i YouTube) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja hi.advertising, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Group, a działania PR realizuje agencja JBcomm.











