Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski w bożonarodzeniowej kampanii reklamującej Smartfonerię w T-Mobile (wideo)

Sieć T-Mobile wprowadza ofertę promocyjną Smartfoneria obejmującą smartfony w niższych cenach dla użytkowników taryf abonamentowych. W towarzyszącej temu kampanii reklamowej, utrzymanej w stylistyce bożonarodzeniowej, występują Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski w bożonarodzeniowej kampanii reklamującej Smartfonerię w T-Mobile (wideo)

W ramach Smartfonerii dla klientów oferty abonamentowej T-Mobile dostępne będą nowe modele smartfonów, z dodatkowymi, specjalnymi akcesoriami, w limitowanych edycjach, niedostępnych w innych kanałach sprzedażowych. Pierwsza odsłona promocji obejmuje smartfony Samaunga - modele Galaxy S6 oraz Galaxy A5 i A3.

Samsung Galaxy S6 będzie też dostępny od 1 zł w ofercie T2 bez limitu danych, w abonamencie o wysokości 99,95 zł i umowie na 36 miesięcy (za 199 zł przy umowie na 24 miesiące oraz za 649 zł w ofercie T3)

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-z-nowymi-taryfami-supernet-ceny-od-39-95-do-99-95-zl-wybrane-aplikacje-bez-zuzywania-pakietu-internetowego ##

grafika

W kampanii reklamującej ofertę Smartfoneria występują prezenter Piotr Kędzierski i piosenkarka Patricia Kazadi, a także laureaci „T-Mobile Show”, wakacyjnego konkursu sieci T-Mobile. Spot pokazuje, jak śpiewają piosenkę „Merry Christmas Everyone” Shakin' Stevensa.

Piotr Kędzierski razem z Agnieszką Szulim reklamował konkurs „T-Mobile Show”, a Patricia Kazadi w kampanii sieci wystąpiła wiosną br. razem z Kingą Preis.

 

Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji (spot 30- i 15-sekundowy), radiu, internecie (m.in. w social media) oraz na outdoorze.

 

Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Reklamy internetowe przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL - agencja G7, a działania w mediach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce