W ramach Smartfonerii dla klientów oferty abonamentowej T-Mobile dostępne będą nowe modele smartfonów, z dodatkowymi, specjalnymi akcesoriami, w limitowanych edycjach, niedostępnych w innych kanałach sprzedażowych. Pierwsza odsłona promocji obejmuje smartfony Samaunga - modele Galaxy S6 oraz Galaxy A5 i A3.
Samsung Galaxy S6 będzie też dostępny od 1 zł w ofercie T2 bez limitu danych, w abonamencie o wysokości 99,95 zł i umowie na 36 miesięcy (za 199 zł przy umowie na 24 miesiące oraz za 649 zł w ofercie T3)
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-z-nowymi-taryfami-supernet-ceny-od-39-95-do-99-95-zl-wybrane-aplikacje-bez-zuzywania-pakietu-internetowego ##

W kampanii reklamującej ofertę Smartfoneria występują prezenter Piotr Kędzierski i piosenkarka Patricia Kazadi, a także laureaci „T-Mobile Show”, wakacyjnego konkursu sieci T-Mobile. Spot pokazuje, jak śpiewają piosenkę „Merry Christmas Everyone” Shakin' Stevensa.
Piotr Kędzierski razem z Agnieszką Szulim reklamował konkurs „T-Mobile Show”, a Patricia Kazadi w kampanii sieci wystąpiła wiosną br. razem z Kingą Preis.
Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji (spot 30- i 15-sekundowy), radiu, internecie (m.in. w social media) oraz na outdoorze.
Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Reklamy internetowe przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL - agencja G7, a działania w mediach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.











