Patrycja Orłowska będzie odpowiadać całościowo nie tylko za strategię i egzekucję działań w mediach społecznościowych Canal+, ale również za opracowanie i wdrażanie niestandardowych aktywacji marketingowych z pogranicza digitalu, contentu i performancu wykorzystujących potencjał tzw. new media. Do jej zadań będzie należało także projektowanie aktywności nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów z wykorzystaniem nowoczesnych formatów digitalowych.
– Media społecznościowe i szeroko rozumiane new media to dziś nie tylko kanały komunikacji – to dynamiczne, interaktywne i mocno spersonalizowane środowisko, w którym konsumenci nie tylko odbierają przekaz, ale sami go współtworzą. Chcemy być w tym świecie obecni z odważnymi i kreatywnymi projektami, które angażują i zaskakują. Patrycja wnosi do naszego zespołu ogromne doświadczenie i świeże spojrzenie, które będą nieocenione w dalszym rozwoju strategii marketingowej Canal+ w obszarach digitalu i komunikacji niestandardowej - mówi Ewa Soroka, dyrektorka marketingu Canal+ Polska

Patrycja Orłowska w RASP pracowała od 2016 roku, była kolejno menedżerką social mediów w redakcji Newsweek.pl, kierowniczką social mediów w całej firmie i head of social media & video projects. Od 2024 roku zaczęła kierować nowo powstałym działem audience development, odpowiedzialnym za social media, seo czy transmisje wideo. Orłowska w przeszłości pracowała w Agorze i Valkea.
Dział audience development w RASP podzielony
– Struktura działu audience development, znajdującego się w obszarze Marty Pawłowskiej, digital publishing director, z początkiem maja br. zostanie z rozdzielona na dwie linie: traffic acquisition i social video creation & distribution – informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Ringier Axel Springer Polska.
Anna Zychal, dotychczas zastępczyni head of audience, obejmuje nowo utworzone stanowisko head of traffic acquisition. Na stanowisko head of social video creation & distribution, została uruchomiona wewnętrzna oraz zewnętrzna rekrutacja.











