Do tej pory Aflofarm sprzedawał swoje produkty na rynkach zagranicznych za pośrednictwem zagranicznych dystrybutorów. Produkowane przez firmę suplementy diety są dzięki temu dostępne na 30 rynkach na całym świecie, m.in. w Stanach Zjednoczonych, niemal całej Europie, w Azji i na Bliskim Wschodzie.
Teraz firma chce we własnym zakresie tworzyć swoje struktury poza Polską oraz zwiększać świadomość swoich marek na rynkach zagranicznych. W tym celu utworzono stanowisko dyrektora rynków zagranicznych. Objął je Paweł Tomczak, manager od wielu lat związany z rynkiem farmaceutycznym.
Poprzednio, w latach 2013-2016, Tomczak był dyrektorem generalnym w firmie Walmark. Wcześniej przez dwa lata pracował w Sanofi jako general manager i prezes.
W latach 2002-2010 związany był z USP Zdrowie, gdzie kolejno zajmował stanowiska: senior brand manager, category manager, media manager, marketing unit director i sales director. Przez trzy lata był też brand managerem marek Rama i Kasia w Unilever Polska.












