Została uruchomiona strona Pentora w nowej szacie graficznej. Celem było zbudowanie serwisu, który w jak najszerszy sposób podchodzi do tematyki badań, jest przyjazny dla użytkownika i na bieżąco aktualizowany. Na nowej stronie znajdują się:
" Newsroom - informacje o nowościach na stronie - analizach, sondażach, raportach;" Informacje na temat narzędzi badawczych oferowanych przez Pentor;" Artykuły publikowane przez pracowników Pentora w czasopismach branżowych;" Analizy wybranych problemów marketingowych oraz sektorów rynku;" Pentor INsider - informacje o specjalnych wydaniach newslettera oraz docelowo numery archiwalne elektronicznych wydań INsidera;" Barometry nastrojów i monitoringi koniunktury;" Wyniki najnowszych badań opinii publicznej;" Sekcję Polska i Polacy, w której znajdują się informacje na temat polskich konsumentów;" Rozbudowany słownik badawczy;" Praktyczny wygaszacz ekranu w formie kalendarza.

Do designu nowej strony została dopasowana również szata graficzna Pentor Insidera - wychodzącego od 2002 roku comiesięcznego newslettera badawczego oraz Banking INsight - miesięcznika skierowanego do branży usług finansowych.
Strona nawiązuje stylistyką oraz grafiką do strony internetowej Research International, międzynarodowej korporacji badawczej z którą od początku działalności związany jest Pentor.
Projekt został przygotowany i zrealizowany przez firmę Internet Designers specjalizującą się w usługach i rozwiązaniach z zakresu realizacji stron www.
Pentor.pl











