Pepsi i ComPress w jednej drużynie

Koncern Pepsi Cola General Bottlers Poland podjął współpracę z ComPress S.A. w zakresie wsparcia Public Relations dla marki Pepsi.

epr
epr
Udostępnij artykuł:

Agencja zajmie się działaniami komunikacyjnymi na rzecz platformy futbolowej promującej gwiazdy piłki nożnej współpracujące z Pepsi.

W ramach akcji ComPress będzie odpowiedzialny za wybór polskiego piłkarza na ambasadora marki i skuteczne plasowanie w mediach jego wizerunku w połączeniu z Pepsi. Do zadań agencji należy również prowadzenie działań Media Relations oraz realizacja strategii sponsoringowej Pepsi w obszarze piłki nożnej.

Z ramienia agencji ComPress projekt prowadzą Mariusz Kulikowski (account manager) i Wojciech Jóźwik (account executive), zajmujący się również prowadzeniem działań PR dla marki Gatorade.

epr
Autor artykułu:
epr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"