Rozpoczęty właśnie wiosenny etap kampanii Perfecty reklamuje dwakremy tej marki: Odmładzanie 40+ i Nawilżanie. W spocietelewizyjnym wykorzystywanym w tej akcji do dwóch kobietstosujących te kosmetyki podchodzi trzecia i rozmawiają oproblemach skóry. Zainteresowana kobieta próbuje kremu Perfecta ijego działanie nie tylko jej odpowiada, lecz także zwraca na niąuwagę przechodzącego mężczyzny. Akcja pod hasłem "Łączy nas piękno"ma podkreślać przyjazny i ciepły charakter marki Perfecta.
Kampania od 23 marca obejmuje spoty telewizyjne (30- sekundowy idwa 15-sekundowe) emitowane w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TVN7, TV4,TVP Info, TVN Style i stacjach z pakietu At Media oraz 8-sekundowybillboard sponsorski pokazywany podczas programu "Taniec zgwiazdami". Uzupełnieniem akcji są materiały ulotki, standy,wobblery i hangery w punktach sprzedaży. Kreację kampanii -zaplanowanej na cztery tygodnie - przygotowała agencja Radna,natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare.












