
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Do tej pory na własne instalacje fotowoltaiczne zdecydowało się ponad 62 tys. klientów PGE Obrót – największego sprzedawcy energii w Polsce, wchodzącego w skład Grupy PGE. W związku z ciągle rosnącą popularnością tego rozwiązania, Spółka wprowadza kolejną edycję oferty „Ekologicznie w przyszłość”, połączoną z ogólnopolskim programem „Mój prąd”. Propozycja kierowana jest do mieszkańców domów jednorodzinnych, którzy są zainteresowani montażem paneli fotowoltaicznych i planują taką inwestycję. W ramach oferty klienci otrzymują kompleksowy pakiet usług, jakim jest doradztwo, sprzedaż i montaż paneli fotowoltaicznych oraz możliwość skorzystania ze specjalnej oferty rozliczania energii z PGE Obrót. Jak to wygląda w praktyce? Proces montażu instalacji odbywa się przy współpracy z partnerami zewnętrznymi, którymi są sprawdzone i doświadczone firmy zajmujące się całościową obsługą takich inwestycji. W pierwszej kolejności wykonywany jest audyt techniczny pozwalający na optymalne dopasowanie instalacji do potrzeb konkretnego klienta. Montażem zestawu fotowoltaicznego i uruchomieniem systemu zajmują się wykwalifikowani monterzy. Klienci mogą liczyć również na pomoc w realizacji formalności wraz z możliwością doradztwa i wsparcia w zakresie dostępnych form finansowania inwestycji. PGE Obrót, jako odpowiedzialny sprzedawca, promujący odnawialne źródła energii, zachęca swoich Klientów do ekologicznych rozwiązań i premiuje przedsięwzięcia prosumenckie. Stąd całościowa pomoc przy takich inwestycjach, obejmująca również wsparcie w zakresie dostępnych możliwości dofinansowania – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót. Jak działa instalacja fotowoltaiczna i jak najlepiej z niej korzystać? Podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci elektrycznej budynku pozwala bezpośrednio wykorzystać produkowaną energię na potrzeby sprzętów elektrycznych znajdujących się w budynku. W sytuacji niewystarczającej produkcji, energia jest pobierana z sieci, natomiast jej nadwyżki są do sieci oddawane. Dla prosumenta najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie zużywanie jak największej ilości energii wtedy, gdy jest ona na bieżąco produkowana, czyli bezpośrednio w ciągu dnia. Wtedy właśnie powinno się planować pracę zmywarki, pralki, suszarki, pompy ciepła, klimatyzatora, itp. Energia, która nie zostanie zużyta przez gospodarstwo domowe na bieżąco, jest oddawana do sieci elektroenergetycznej i tam jest magazynowana. Wieczorem lub nocą, kiedy mieszkańcy gospodarstwa domowego korzystają z energii elektrycznej, ale ich instalacja fotowoltaiczna na dachu jej nie produkuje, pobierają za darmo z sieci tę energię, która była oddana w ciągu dnia. Oferta „Ekologicznie w przyszłość”, obowiązuje do 30 czerwca 2020 r., jednak PGE Obrót już przygotowała kolejną edycję, z której będzie można skorzystać do końca 2020 roku. PGE Obrót press box

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
