Pierwsi klienci testują nowy system bankowości internetowej ING

ING Bank Śląski rozpoczął pilotaż nowego systemu bankowości internetowej i mobilnej – Moje ING. System został przygotowany w oparciu o badania oraz opinie klientów. Moje ING wprowadza proste, intuicyjne i mobilne rozwiązania wspierające zarządzanie codziennymi finansami. Udostępnienie systemu szerokiej grupie klientów jest planowane jeszcze w tym roku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Budowa nowego systemu bankowości internetowej ING jest częścią strategii podnoszenia jakości obsługi klientów banku. W centrum nowego systemu zostały postawione potrzeby klientów – od początku projektu bank prowadzi szczegółowe badania użyteczności systemu z użytkownikami w różnym wieku i o odmiennych doświadczeniach.

Łącznie przeprowadziliśmy już ponad 500 godzin badań. Wszystkie zastosowane w systemie rozwiązania zostały poddane ocenie klientów, zarówno w zakresie wyglądu, nawigacji, jak i użytego słownictwa. Co ważne, system będzie się zmieniał zgodnie z kolejnymi sugestiami klientów – stałym elementem Mojego ING jest moduł pozwalający przekazywać do banku opinię na jego temat -  powiedział Przemysław Furlepa, dyrektor Pionu Bankowości Detalicznej w ING Banku Śląskim.

Inspiracją przy budowie Mojego ING był dzisiejszy styl życia konsumentów, którzy oczekują łatwych i prostych rozwiązań, dostępnych w każdym miejscu i o każdej porze. Prace nad nowym systemem wsparł zespół doświadczonych zewnętrznych ekspertów z obszarów m.in. user experience, architektury informacji oraz projektowania graficznego. Ich celem było stworzenie interfejsu i nawigacji, które będą maksymalnie proste, intuicyjne i zrozumiałe dla klientów. Z badań wynika, że np. sprawdzenie stanu konta zajmuje użytkownikom średnio 1/3 czasu mniej niż w poprzednim systemie.

Moje ING zostało zbudowane od podstaw w technologii Responsive Web Design (RWD), dzięki czemu automatycznie dostosowuje się do wszystkich urządzeń wyposażonych w przeglądarkę internetową, niezależnie od tego czy jest to komputer, smartfon czy tablet powiedział Mirosław Forystek, dyrektor Pionu IT w ING Banku Śląskim.

Do pierwszej fazy pilotażu Mojego ING bank zaprosił kilka tysięcy klientów. Udostępniona im wersja systemu zawiera najważniejsze oraz najczęściej wykorzystywane funkcje. W następnych miesiącach do pilotażu zostaną dołączeni kolejni użytkownicy, a system będzie sukcesywnie wzbogacany o nowe rozwiązania. Udostępnienie nowego systemu dla wszystkich klientów indywidualnych jest planowane pod koniec roku. Przedsiębiorcy będą mogli skorzystać z Mojego ING na dalszym etapie prac. Bank chce dać klientom czas na poznanie nowego systemu, dlatego co najmniej do końca 2016 r. będą oni mogli korzystać równocześnie ze starej i nowej wersji. W celu ułatwienia procesu zmiany, ING wprowadził możliwość przełączania się pomiędzy nimi jednym kliknięciem.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej www.ingbank.pl/mojeing.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"