Pierwsza w historii reklama kredytów mBanku

Po raz pierwszy w swojej 10-letniej historii mBank rozpoczyna kampanię promującą kredyty przez internet, udzielane klientom banku nawet w 15 minut.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dotąd w swoich reklamach mBank zachęcał przede wszystkim do założenia bezpłatnego, wielofunkcyjnego eKONTA. Promował też m.in. ubezpieczenia komunikacyjne, dostępne w ramach usługi Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Tym razem – po raz pierwszy w historii – internetowy bank reklamuje kredyty konsumpcyjne, oferowane stałym Klientom przez internet nawet w ciągu 15 minut.

Nowa kampania opiera się na dobrze już znanym pomyśle: „nie wierz reklamie, sprawdź sam”. Aktorzy więc jak zwykle w filmach mBanku „tylko grają”, zachęcając odbiorcę, by polecaną ofertę sprawdził samodzielnie. Bohaterem spotu promocyjnego – poza Klientem – jest tym razem także pies. Gadający.

Działania promocyjne, które rozpoczynają się 15 listopada 2010 r., adresowane są przede wszystkim do dotychczasowych, stałych Klientów, którym mBank w ramach „Oferty dla Ciebie” automatycznie wylicza zdolność kredytową. Dzięki temu, w razie potrzeby, w szybki sposób mogą oni skorzystać z proponowanej kwoty kredytu, wybierając przy tym jego formę i sposób spłaty (do wyboru: kredyt gotówkowy, odnawialny w koncie lub karta kredytowa). Uproszczony proces kredytowy odbywa się on-line, a środki z kredytu mogą pojawić się na rachunku natychmiast. Wystarczy, że Klient podpisał wcześniej Otwartą Umowę Produktową, eliminującą konieczność podpisywania następnych dokumentów.

Działania prowadzone w ramach najnowszej kampanii potrwają do 12 grudnia 2010 r. Będzie je można zobaczyć w internecie, telewizji (kanały ogólne i tematyczne: m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN7, TV4, Polsat Sport, Discovery Chanel, Animal Planet, TVP Info, AXN, Fox Life, Comedy Central i VH1), największych kinach (Multikino, Cinema City) oraz na outdoorze (billboardy, citylighty i siatki wielkoformatowe w największych polskich miastach).

Spot reklamowy, towarzyszący kampanii (link: http://www.youtube.com/watch?v=xbHJn-ccKMs), został wyreżyserowany przez Marcina Serafina i wyprodukowany przez dom produkcyjny Film it. Kreację przygotowała agencja Ambasada Brand Communication (Grupa Czteryczwarete), a media zaplanował Dom Mediowy MPG.

W dotychczasowych odsłonach reklamowych mBanku przedstawialiśmy głównie zalety bezpłatnego eKONTA, za cel stawiając sobie pozyskanie nowych Klientów. Obecne działania kierujemy przede wszystkim do osób, które z naszych usług już korzystają – i to na zwróceniu ich uwagi nam zależy. Liczymy jednak, że dzięki pokazaniu możliwości, jakie dostępne są dla stałych Klientów mBanku, ofertą zainteresujemy także osoby korzystające z usług innych banków – mówi Piotr Jakubowski, naczelnik wydziału reklamy i zarządzania marką mBanku.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ostatniej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) otrzymał przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. W grudniu 2009 r. w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został także ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.

mBank – od 10. lat na polskiej scenie bankowej.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online