Pin-up girls i Wódka Żołądkowa Gorzka

Agencja Double Brand przygotowała dla Polmosu Lublin kolejną akcję wizerunkową Wódki Żołądkowej Gorzkiej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Tym razem koneserzy WZG dostanę edycją kart do gry, której motywem przewodnim są popularne w latach 50. pin-up girls.

Karty z pin-up girls to następny projekt realizowany w ostatnim czasie przez Agencję Double Brand. Po kampanii promocyjnej towarzyszącej WZG Special Edition opartej na ikonach lat 50., w której przypomniano takie sztandarowe produkty czasów PRL-u, jak radio Szarotka czy motor Osa – Polmos Lublin postanowił przypomnieć inny symbol lat 50.

Rysunki, które zostały wykorzystane w projekcie przez agencję Double Brand, przedstawiają ideały kobiecości z lat 50. Pin-up girl to atrakcyjna i jednocześnie zalotna dziewczyna, która w tamtych czasach pojawiała się na zdjęciach w prasie i na plakatach, dzięki której na stałe weszły do mody pewne tendencje powracające dzisiaj. Talia składająca się z 24 różnych scenek, które bawią, są trochę frywolne i jednocześnie z charakterem, a jednak pozostają utrzymane we właściwym tonie. Dzięki temu podkreślają wizerunek WZG kojarzonej z dobrą zabawą, relaksem i niezapomnianymi chwilami w ciekawym towarzystwie – teraz pin-up girls.

Autorem oryginalnych rysunków jest Donald „Rusty” Rust, jeden z głównych artystów amerykańskich tworzących od lat 50. I chociaż powstały one wiele lat temu, dzisiaj ponownie mają szansę zachwycić oryginalnym stylem współczesnych wielbicieli pin-up’ów w talii 24 kart do pokera, dołączanej do Wódki Żołądkowej Gorzkiej.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"