W kampanii lokaty oferowanej przez Getin Bank Piotr Fronczewski przekonuje, że to wyjątkowa oferta: oprocentowanie wynosi 6,4 proc. w skali roku, termin inwestycji to minimum 4 miesięcy, a kwota - co najmniej 5 tys. zł. W reklamach telewizyjnych aktor mówi… w języku czeskim, co ma podkreślać, że zalet tej lokaty nie trzeba tłumaczyć.
Piotr Fronczewski reklamuje Getin Bank od kilku lat, a od początku br. kampanie z jego udziałem przygotowuje agencja Bardzo. W poprzednim spocie Fronczewski promował oferowane przez bank indywidualne konto emerytalne (obejrzyj to).
Reklamy w wersjach 30- i 15-sekundowych są emitowane w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TV4 oraz kanałach tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, realizacją spotów zajął się dom produkcyjny Banana Split, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.












