Bohaterem nowych spotów Pictionary Air jest Piotr Gąsowski, który na potrzeby kampanii wcielił się w rolę prowadzącego oraz uczestników show o tej samej nazwie. Kreacje w konwencji teleturnieju mają przypominać kultowy format telewizyjny z udziałem gwiazd i Piotrem Gąsowskim w roli prowadzącego, którego zasady opierały się na klasycznej wersji gry kalambury.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mattel-ekologiczna-piramidka-z-kolek-fisher-price ##
Gąsowski jako zawodnik reprezentujący swoją drużynę, przedstawia własną interpretację haseł z różnych kategorii za pomocą interaktywnego pisaka Pictionary Air. Aktor mierzy się z rysowaniem m.in. hamburgera, ducha i baletnicy, a następnie entuzjastycznie gestykuluje, aby pomóc drużynie odgadnąć wylosowane pojęcia.
Kampania rozpoczęła się w listopadzie i obejmuje działania digital – aktywacje na YouTube, Instagramie oraz Facebooku.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, produkcja wideo, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych), a produkcją wideo zajęła się grupa Lemon Sniff.
Pictionary Air, czyli gra z portfolio Gry Mattel, to nowoczesne kalambury, dostosowane do obecnych możliwości technologicznych i potrzeb użytkowników.











