Pitera Communications wypromuje program „Jeżdżę z głową”

Agencja Pitera Communications rozpoczęła współpracę z Fundacją BGŻ. Do zadań agencji należy kompleksowa realizacja edukacyjnego programu społecznego fundacji - „Jeżdżę z głową”.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Pitera Communications odpowiada za całościową realizację programu, w tym jego promocję wśród uczniów i nauczycieli szkół gimnazjalnych oraz wśród instytucji edukacyjnych i samorządów miast poniżej 50 tys. mieszkańców. Agencja prowadzi także biuro prasowe projektu - koordynuje działania z obszaru media relations oraz expert positioning, a także buduje świadomość w zakresie odpowiedzialnych zachowań na drodze w regionach.

Współpraca została nawiązana w efekcie konkursu ofert.

Strony nie ujawniają na jaki okres podpisano umowę.

„Jeżdżę z głową” to program, którego celem jest promowanie odpowiedzialnych i rozważnych zachowań na drodze oraz aktywizacja lokalnych środowisk na rzecz poprawy bezpieczeństwa drogowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"