Pitera Communications wypromuje program „Jeżdżę z głową”

Agencja Pitera Communications rozpoczęła współpracę z Fundacją BGŻ. Do zadań agencji należy kompleksowa realizacja edukacyjnego programu społecznego fundacji - „Jeżdżę z głową”.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Pitera Communications odpowiada za całościową realizację programu, w tym jego promocję wśród uczniów i nauczycieli szkół gimnazjalnych oraz wśród instytucji edukacyjnych i samorządów miast poniżej 50 tys. mieszkańców. Agencja prowadzi także biuro prasowe projektu - koordynuje działania z obszaru media relations oraz expert positioning, a także buduje świadomość w zakresie odpowiedzialnych zachowań na drodze w regionach.

Współpraca została nawiązana w efekcie konkursu ofert.

Strony nie ujawniają na jaki okres podpisano umowę.

„Jeżdżę z głową” to program, którego celem jest promowanie odpowiedzialnych i rozważnych zachowań na drodze oraz aktywizacja lokalnych środowisk na rzecz poprawy bezpieczeństwa drogowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"