Bosman jest sponsorem Pogoni Szczecin od wielu lat. Dwa lata temu w kampanii reklamowej marki wystąpili słynni przed laty piłkarze tego klubu: Dariusz Adamczuk i Maciej Stolarczyk.
- Jesteśmy szczecińskim browarem z długą tradycją, wsparcie „Portowców”, symbolu Szczecina, to dla nas naturalne działanie. Zależy nam, by odnosili kolejne sukcesy - uzasadnia Agnieszka Kerschke-Piotrowska, junior brand manager marki Bosman.
- Współpraca z Bosmanem to dla nas bardzo ważne partnerstwo, które pozwoli nam na dalszy rozwój Klubu. Ponadto zarówno Bosman jak i nasz klub to ważne symbole Szczecina. Klub w 2018 roku obchodzi 70-lecie, marka Bosman w tym samym roku będzie świętować 170 lat na rynku i wspólnie przygotujemy kilka niespodzianek dla Portowców - zapowiada Łukasz Biwan, dyrektor działu marketingu Pogoni Szczecin.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sts-sponsor-jagiellonia-bialystok-lech-poznan-z-logo-na-strojach-pilkarzy ##
W ramach nowej umowy Bosman będzie partnerem klubu, w komunikacji marketingowej będzie mógł posługiwać się hasłem „Bosman dumnym sponsorem Pogoni Szczecin”.
Browar będzie miał wyłączność na dystrybucję piwa na terenie Stadionu Miejskiego w Szczecinie. Marka będzie też w różnych formach widoczna na tym obiekcie. Ponadto zaplanowano konkursy dla kibiców oraz oznakowanie w dniach meczowych wszystkich pojazdów Taxi4You granatowo-bordowymi flagami Pogoni.
Nie podano, ile producent Bosmana zapłaci klubowi w ramach nowej umowy.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/legia-warszawa-najbogatsza-w-ekstraklasie-dalej-lech-poznan-i-lechia-gdansk ##











