Muzyka z „Siedmiu Wspaniałych” w nowych spotach piwa Warka (wideo)

Grupa Żywiec w nowych spotach promujących piwo Warka odsłania kolejne oblicza wyśnionego, męskiego świata, przy kultowej muzyce z filmu „Siedmiu Wspaniałych”.  Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Lvov dom produkcyjny Film Produkcja, studio Televisor, agencja The Digitals, Roots PR i dom mediowy MediaVest.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nowe spoty są kontynuacją ubiegłorocznej kampanii przedstawiającej Planetę Warka - pokazany z przymrużeniem oka wyimaginowany świat, który kręci się wokół męskich potrzeb i pasji. Jak podaje Grupa Żywiec, kampania pozytywnie wpłynęła na wizerunek marki, dając Warce miejsce w pierwszej trójce najlepiej kojarzonych piw w Polsce.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/warka-radler-piwo-reklamowane-w-wersji-malina-z-cytryna ##

W nowym spocie świat mężczyzn jest nadal wolny od zmartwień i od świtu do wieczora wypełniony przyjemnościami. Podróż komunikacją miejską dostarcza najlepszych rozrywek, a za sprawą widowiskowego sposobu dostawy, piwa i przekąsek nie brakuje nawet na łonie dzikiej przyrody.

Drugi spot dotyczy kibicowania piłkarskiej reprezentacji Polski. Widzowie mogli go już zobaczyć w marcu, film będzie jeszcze powracał wraz z kolejnymi wydarzeniami z udziałem „biało-czerwonych”.

 

- Po raz kolejny wybraliśmy się z kamerą na Planetę Warka, aby podejrzeć zwyczaje jej mieszkańców. Intensywna praca reporterska zaowocowała nowymi spotami telewizyjnymi. Świat w dalszym ciągu funkcjonuje tam tak, aby męskie marzenia i potrzeby były w pełni zaspokojone – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki. - Jest tam więc miejsce na relaks, realizowanie swoich pasji czy delektowanie się piwem na spotkaniach z przyjaciółmi. Planeta Warka to męska przestrzeń pokazana z dystansem i humorem - dodaje.

 

Nowe spoty Warki, emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, wyreżyserował Remy Cayuela. Kreację komunikacji stworzyła agencja LvovV. Spot zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcję wykonało studio Televisor.

Za działania w internecie (m.in. w social mediach) odpowiada agencja The Digitals. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji