Platforma iStore.pl udostępniła darmowy responsywny szablon dla wszystkich klientów

Minął rok odkąd iStore.pl jako pierwszy w branży uruchomił dla swoich klientów serwis z projektami graficznymi w technologii Responsive Web Design – Grafoteka.istore.pl. Teraz zdecydował się na kolejny rewolucyjny krok – udostępnienie darmowego responsywnego szablonu dla wszystkich klientów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak pokazują najnowsze badania TNS1 w posiadaniu smartfona jest już ponad 44% Polaków. Tym samym nasz kraj osiągnął już poziom średniej dla Europy z 2013 roku pod względem penetracji smartfonów. Jeśli takie tempo wzrostu się utrzyma, szacuje się, że na początku 2015 osiągniemy poziom 60%.

Statystyki te przekładają się wyraźnie na zwyczaje zakupowe Polaków: - Ruch z mobile w naszych sklepach wynosi już 10%. U klientów, którzy zdecydowali się na wdrożenie projektu w RWD odwiedziny ze smartfonów i tabletów stanowią aż 25% ruchu, odsetek zamówień stanowi zaś nawet 20%. Co ważne, mobilni kupujący, szczególnie ci korzystający z tabletów, nabywają więcej produktów o wyższej wartości. Jest to więc bardzo cenna grupa dla właścicieli e-sklepów – opowiada Joanna Kozińska, Dyrektor Zarządzający iStore.pl.

Co jednak odstrasza od zakupów przez telefon? Przede wszystkim brak przyjaznego interfejsu. Z tego względu, z przeglądania danej strony przy użyciu smartfona, rezygnuje nawet 80% Internautów. Dlaczego zatem tak wielu właścicieli e-sklepów odkłada decyzję o wejściu w m-commerce? Na przeszkodzie stoi głównie cena. Choć część dostawców oprogramowania sklepowego oferuje już szablony w RWD, to jednak ich cena wynosi nawet kilka tysięcy. Platforma iStore.pl postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom klientów i jako pierwsza udostępniła responsywny szablon za darmo.

M-commerce się popularyzuje. Jako dostawcy oprogramowania mamy na to bezpośredni wpływ. Nie chcemy, by responsive web design był niedostępnym luksusem. Naszym priorytetem zawsze było dbanie o to, by sklep sprzedawał, dlatego w pierwszej kolejności stawiamy na narzędzia, które ułatwią naszym klientom docieranie z ofertą do kupujących. Z urządzeń mobilnych korzysta już prawie połowa Polaków. Teraz o tę grupę konsumentów będą mogły zawalczyć wszystkie nasze sklepy – tak decyzję o wdrożeniu domyślnego szablonu w RWD komentuje Joanna Kozińska.

Co wyróżnia szablon oferowany przez iStore.pl? Zgodnie z najnowszymi trendami postawiliśmy na prostotę, minimalizm. Projekt jest czysty, nie rozprasza uwagi swoją skomplikowaną budową. Stąd nazwa Simple. Layout skupia się na ekspozycji produktów, bo to produkt jest najważniejszy w sklepie internetowym – dodaje Dyrektor iStore.pl.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"