Wśród 7,4 mln klientów Play na koniec marca 44 proc. stanowili abonenci, a pozostałe 56 proc. - użytkownicy ofert prepaidowych. W I kwartale sieć pozyskała 320 tys. nowych klientów, z których 136 tys. wykupiło abonament, a 184 tys. - taryfy prepaidowe. Wśród użytkowników przenoszących swój numer między sieciami (w ramach tzw. MNP) do Play trafiało 63 proc., a wśród klientów biznesowych - 75 proc.
15 proc. nowych abonentów Play wybiera obecnie ofertę Formuła 4.0, która została wprowadzona pod koniec marca (więcej na ten temat). Sieć ma również 600 tys. klientów biznesowych.
Prawie 70 proc. telefonów sprzedawanych obecnie przez Play to smartfony, wśród których najpopularniejsze są dwa modele Samsunga: Galaxy Gio i Galaxy S Plus. W sieci aktywowano już ponad milion kart dostępu do internetu. Klient Play w I kwartale br. wykorzystał średnio 25 proc. więcej minut i SMS-ów niż rok wcześniej, 35 proc. więcej transferu danych w taryfach Play Online oraz aż o 353 proc. więcej transferu danych w telefonach.

Play podsumował też przeprowadzoną od 1 do 3 maja promocję SMS-ową (przeczytaj o niej więcej). W czasie akcji liczba SMS-ów wysyłanych z sieci wzrosła o 60 proc., 40 proc. SMS-ów było kierowanych do innych sieci, a sprzedaż pakietu nielimitowanych SMS-ów do wszystkich sieci podskoczyła o 80 proc.











