Play reklamuje stałe rachunki w Formule 4.0 (wideo)

Startuje kolejna odsłona kampanii reklamującej taryfę Formuła 4.0 w sieci Play. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Film It, K2, White Rabbit, Plej i Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe reklamy Formuły 4.0 w Play podkreślają, że w ramach tej taryfy płaci się stały abonament - w wersji podstawowej 79 zł miesięcznie - niezależnie od liczby wykonanych połączeń i wiadomości wysłanych do wszystkich sieci komórkowych (zobacz szczegóły tej oferty). W kampanii prezentowane są również dwa smartfony dostępne w tej ofercie już za złotówkę: HTC One V i Samsung Wave 3.

Przypomnijmy, że Formuła 4.0 pojawiła się w ofercie Play pod koniec marca, czemu od razu towarzyszyły działania reklamowe (przeczytaj o nich więcej i obejrzyj spoty). Na początku kwietnia taryfa została wprowadzona w wersji dla firm (zobacz szczegóły), co również zostało wsparte kampanią reklamową (więcej o niej).

Obecna odsłona kampanii Formuły 4.0 obejmuje telewizję, radio, internet, prasę, outdoor oraz BTL. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty telewizyjne zrealizował dom produkcyjny Film It, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, a w BTL-u - agencje White Rabbit i Plej.

grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami