Pomponik wyraźnym liderem. Plejada wyprzedziła Plotka, serwis Polska Press poza czołówką

Wśród witryn o tematyce show-biznesowej liderem zasięgowym pozostaje Pomponik, a na najdłużej internautów przyciąga Pudelek. Plejada pod względem liczby użytkowników wysunęła się nad Plotka, natomiast uruchomiony przez Polska Press wiosną Shownews.pl pozostaje poza czołową dziesiątką.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Pomponik wyraźnym liderem. Plejada wyprzedziła Plotka, serwis Polska Press poza czołówką

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl we wrześniu br. Pomponika (Grupa Polsat-Interia), jako stronę www i aplikację mobilną, odwiedziło 6,65 mln internautów, co przełożyło się na 22,41 proc. zasięgu. Każdy spędził w witrynie średnio 11 minut i 4 sekundy.

Pudelek przyciąga na najdłużej

Kolejne trzy serwisy o tematyce show-biznesowej przyciągnęły powyżej 5 mln internautów. Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 5,8 mln użytkowników, 19,54 proc. zasięgu oraz 10 minut i 45 sekundy przeciętnego czasu korzystania, Plotek (Agora) - 5,59 mln internautów, 7 minut i 45 sekund spędzonych średnio przez każdego oraz 18,82 proc. zasięgu, a Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 5,54 mln użytkowników, 18,67 proc. zasięgu oraz 31 minut i 59 sekund przeciętnego czasu. W tej ostatniej statystyce Pudelek niezmiennie jest zdecydowanym liderem.

W drugiej części zestawienia są dwa inne serwisy należące do Grupy Wirtualna Polska. Sekcja show-biznesowa o2.pl przyciągnęła 3,55 mln internautów (co dało 11,95 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 4 minuty i 3 sekundy, a Jastrzabpost.pl, przejęty wydawcę pod koniec ub.r. - 3,01 mln użytkowników (10,14 proc. zasięgu), średnio na 4 minuty i 38 sekund.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ilu-polakow-korzysta-tiktok-google-facebooka-najpopularniejsze-aplikacje-mobilne,7169477052360321a ##

Na portalu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) sekcja o show-biznesie miała 4,04 mln odwiedzających, 4 minuty i 51 sekund spędzonych średnio przez każdego i 13,6 proc. zasięgu, na portalu Radia ZET (Eurozet) - 3,84 mln użytkowników, 12,92 proc. zasięgu oraz minutę i 51 sekund przeciętnego czasu, a na portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) - 3,07 mln użytkowników, 10,35 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 49 sekund przeciętnego czasu.

Natomiast Swiatgwiazd.pl (Iberion) odwiedziło 3,55 mln internautów (11,98 proc. zasięgu), spędzając średnio po 4 minuty i 26 sekundy.

1,3 mln internautów na Shownews.pl

W drugiej połowie maja Polska Press uruchomiła własny serwis show-biznesowy - Shownews.pl. Do badania Mediapanelu został dodany w sierpniu, do końca miesiąca przyciągnął 1 mln internautów.

Natomiast we wrześniu witrynę odwiedziło 1,28 mln internautów (co dało 4,31 proc. zasięgu), każdy spędził średnio 3 minuty i 32 sekundy.

grafika

Miesiąc do miesiąca pierwszych kilka serwisów zanotowało spore spadki odwiedzalności. Na Pomponiku ubyło 872,8 tys. użytkowników (to 11,6 proc. w dół), a średni czas spędzony przez każdego skrócił się o 3 minuty i 56 sekund (26,2 proc.), natomiast na Plejadzie liczba użytkowników zmalała o 218,2 tys. (3,6 proc.) oraz minutę i 26 sekund średniego czasu (11,8 proc.).

Plotek zanotował spadek o 474,5 tys. odwiedzających (7,8 proc.) oraz minutę i 34 sekundy przeciętnego czasu korzystania (16,8 proc.), Pudelek.pl - o 521,5 tys. użytkowników (8,6 proc.) oraz dokładnie minutę średniego czasu korzystania (3 proc.), a sekcja show-biznesowa Fakt.pl - o 681,7 tys. użytkowników (14,4 proc.) i 27 sekund średniego czasu (8,5 proc.).

W dziale portalu Radia ZET o show-biznesie przybyło 722,8 tys. internautów (23,2 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 8 sekund (6,7 proc.). Natomiast Swiatgwiazd.pl zyskał 62 tys. użytkowników (1,8 proc.) i 33 sekundy przeciętnego czasu korzystania (14,2 proc.), sekcja show-biznesowa o2.pl - 37,7 tys. odwiedzających (1,1 proc.) i 46 sekund średniego czasu (23,3 proc.), a analogiczny dział portalu „Super Expressu” - 348,6 tys. użytkowników (12,8 proc.) i 30 sekund średniego czasu (21,6 proc.).

Z kolei na Jastrzabpost.pl ubyło 548,5 tys. internautów (15,4 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 18 sekund (6,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Anna Kochanowska w Soul & Mind

Anna Kochanowska w Soul & Mind

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę