Płynny spot reklamuje Ibum Forte (wideo)

W telewizji startuje kampania reklamowa środka przeciwbólowego Ibum Forte (PPF Hasco Lek). Akcję - opartą na motywie wody i płynności - przygotowały firmy Heads Advertising, No Labeli MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania Ibum Forte obrazowo podkreśla, że to lek o największej dostępnej bez recepty dawce czynnej substancji przeciwbólowej. Wykorzystywany w akcji spot przekonuje, że płynna forma leku działa lepiej, czego metaforą są animacje koni pędzących po fali, które likwidują ogniska bólu rozmieszczone na wodnej sylwetce.

Reklama jest emitowana zarówno w kanałach ogólnopolskich, jak i stacjach tematycznych. Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Heads Advertising, animacje 3D i postprodukcję wykonało studio No Label, a muzykę skomponował Paweł Lucewicz. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji