Na mocy transakcji PMPG Polskie Media sprzeda Parrish Media 35 proc. udziałów BeColour za łączną kwotę 1 750 zł. Holenderska spółka przejmie też wierzytelności BeColour: obligacje imiennie sprzedane PMPG za 1,32 mln zł plus odsetki.
Do Parrish Media należy już 25 proc. udziałów BeColour. Po realizacji ogłoszonej transakcji, co ma nastąpić do końca października br., zostanie głównym wspólnikiem drukarni.
- Drukarnia BeColour nie jest strategicznym aktywem Grupy PMPG Polskie Media i już od jakiegoś czasu komunikowaliśmy, że szukamy dla niej inwestora lub potencjalnego nabywcy - odpowiedziała na pytania Wirtualnemedia.pl Anna Pawłowska-Pojawa, rzeczniczka prasowa PMPG Polskie Media.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-wroblewski-nie-jest-juz-naczelnym-wprost-czytelnicy-nie-przyjeli-zmiany-formatu-pisma-opinie ##

BeColour świadczy usługi druku mało- i średnioformatowego oraz specjalnego. W 2014 r. została połączona z prowadzącą działalność w zakresie poligrafii i reklamy spółką Global Business Solution.
Klientami BeColour są m.in. PKP Intercity, Monolith, Sephora, Amrest, Mennica Polska, Sarantis, Best Film, DOKA Polska, HH Poland, Altavia Polska, Avigilon UK, Makarony Polskie, WSiP, Stamphli, Drosed, Gutenberg, AWM, Paperhat, Stoczek Natura itd
W ub.r. spółka zanotowała 5,37 mld zł wpływów ze sprzedaży i 2 tys. zł skorygowanej EBITDA, a na br. prognozowane jest 6,04 mln zł wpływów i 512 tys. zł skorygowanej EBITDA.
PMPG Polskie Media w pierwszym kwartale br. miała 14,71 mln zł wpływów ze sprzedaży i 1,32 mln zł zysku netto. Spółka prognozuje, że w całym br. osiągnie 51 mln zł wpływów ze sprzedaży, 8,1 mln zł zysku EBITDA i 7,5 mln zł zysku EBIT.











