Netflix prowadzi obecnie proces uproszczenia struktury kadry kierowniczej w obszarze przygotowania treści. W związku z tym nową rolę vice president of global TV obejmie Bela Bajaria, a Cindy Holland rozstaje się z Netfliksem.
- Od kiedy objąłem stanowisko co-CEO, chciałem uprościć strukturę działalności naszego zespołu ds. treści - do jednego zespołu filmowego pod wodzą Scotta Stubera i jednego telewizyjnego - którym od teraz pokieruje Bela Bajaria - komentuje reorganizację chief content officer Netfliksa Ted Sarandos. Menadżer w lipcu tego roku, wraz z publikacją raportu za drugi kwartał, został powołany na stanowisko co-CEO i do rady dyrektorów firmy.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tworcy-serialu-gra-o-tron-david-benioff-i-d-b-weiss-umowa-netflix-na-poczatek-wspomnienie-o-przeszlosci-ziemi ##

Bela Bajaria ostatnio była wiceprezeską Netfliksa ds. treści w językach lokalnych. Nadzorowała przygotowanie produkcji platformy w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Turcji, Afryce, Indiach, Azji i Ameryce Łacińskiej. Teraz zakres jej odpowiedzialności zostanie poszerzony o produkcje w języku angielskim - będzie koordynować tworzenie wszystkich seriali oryginalnych, limitowanych, produkcji fabularnych i niefabularnych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wojenne-dziewczyny-i-o-mnie-sie-nie-martw-netflix-jak-odbierac-opinie-seriale-tvp ##
Netflix inwestuje w nowe produkcje
W drugim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o 24,9 proc. do 6,15 mld dolarów oraz 720 mln dolarów zysku netto.
Na koniec czerwca platforma miała 192,95 mln subskrybentów, o 10,09 mln więcej niż kwartał wcześniej.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.











