Pobierz Vistę online

Koncern Microsoft poinformował o trzech nowych ścieżkach dystrybucji systemu operacyjnego Vista oraz pakietu programów Office 2007.

4press
4press
Udostępnij artykuł:

Jedną z metod dystrybucji, jaką zastosuje firma Microsoft będzie możliwość pobrania pełnej wersji programów ze strony internetowej producenta.

Według zapowiedzi koncernu Microsoft, już 30 stycznia na stronie internetowej producenta pojawi się gotowa do pobrania pełna wersja systemu operacyjnego Vista oraz pakietu programów Office 2007. Internauci będą mieli także dostęp do programów i aplikacji dedykowanych do najnowszego systemu firmy Microsoft.

Kolejnym udogodnieniem, jakie zamierza w najbliższym czasie wprowadzić koncern Microsoft jest możliwość dobrania funkcji wyższej wersji oprogramowania jednym kliknięciem myszy. Funkcja Anytime Upgrade pozwala użytkownikowi zmienić wersję domową oprogramowania w wersję biurową, lub wersję podstawową w wersję rozszerzoną.

Trzecia propozycja, z jaką wyszedł do konsumentów koncern Microsoft, dotyczy rabatu cenowego przy zakupie kilku egzemplarzy systemu Vista. Od 30 stycznia na terenie Ameryki Północnej będzie trwała promocja na zakup dwóch dodatkowych egzemplarzy systemu operacyjnego Windows Vista Ultimate po cenie ok. 50 USD za każdy dla użytkowników systemu Vista Home Premium.

Źródło: DailyTech

4press
Autor artykułu:
4press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii