Pocztówki z wakacji reklamują kosmetyki TAB>U Travel

Firma Sens.Us Polska, dystrybutor włoskich kosmetyków do włosów, niestandardową akcją marketingową przygotowaną we własnym zakresie promuje kosmetyki TAB>U Travel.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Pocztówki z wakacji reklamują kosmetyki TAB>U Travel

Nową linię kosmetyków TAB>U Travel przeznaczonych do pielęgnacji włosów latem wspiera akcja polegająca na wysyłaniu tradycyjnych pocztówek z wakacyjnymi pozdrowieniami. Są one adresowane do klientów firmy, głównie salonów fryzjerskich oraz do branżowych mediów. - Nie bez powodu wykorzystaliśmy  jedną z najlepiej odbieranych drukowanych form marketingu spersonalizowanego, czyli pocztówkę. Poza okresem świąt została ona zupełnie zapomnianą formą przekazu komunikatu, a przecież koszta takiej kampanii są niewielkie. W dobie mediów społecznościowych pocztówka będzie stanowić element zaskoczenia, jak i wzbudzi w odbiorcy same pozytywne emocje - przekonuje Paulina Baer, specjalista ds. marketingu i PR w firmie Sens.Us Polska.

Akcja ruszyła 28 lipca br. i ma na celu nawiązać relacje z przyszłymi i obecnymi klientami, jak i branżowymi mediami. To pierwsza taka niestandardowa akcja marki Sens.Us przygotowana przez dział marketingu tej firmy.

Za koncepcję kreatywną, copywriting, PR kampanii odpowiada Paulina Baer, projekt graficzny pocztówki przygotował Miłosz Kowalski z działu marketingu firmy SensUs Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu