„Podaj dalej” w kampanii Fervexu (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Fervexu. Akcję pod hasłem „Podaj dalej” przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i Initiative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie w telewizji kampania reklamowa Fervexu w familijnej konwencji pokazuje, jak szybko można zarazić się od innej osoby przeziębieniem lub grypą. Przekaz podkreśla zarazem, że Fervex – w wersjach dla dzieci i dorosłych – skutecznie osłabia objawy tych dolegliwości.

 

Akcja pod hasłem „Podaj dalej” jest prowadzona od 11 października w telewizji (kanały TVP, Polsat, TVN, At Media, Discovery), obejmując ponadto materiały BTL. Kreację kampanii – również na rynki rumuński i bułgarski – przygotowała agencja reklamowa Schulz Brand Friendly, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online