PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Sony Music inwestuje w podcasty. 40 audycji i 100 oryginalnych programów
Agnieszka Szydłowska z cyklem podcastów w Empik Music
Serwis Noizz.pl będzie produkować autorskie podcasty: "Gastro od kuchni" i "Ekostacja"
Serwis Noizz.pl będzie produkować autorskie podcasty: "Gastro od kuchni" i "Ekostacja"
Pomimo pandemii wzrosną wydatki na reklamy w podcastach. W USA o 14,7 procent
Pomimo pandemii wzrosną wydatki na reklamy w podcastach. W USA o 14,7 procent
Kim Kardashian z autorskim podcastem na Spotify. Będzie opowiadać o amerykańskim wymiarze sprawiedliwości
Najpopularniejszy autor podcastów tylko na Spotify. Kontrakt wart 100 mln dolarów
Allegro rusza z serią „spacerowych” podcastów. Narratorem Leszek Liochota
Allegro rusza z serią „spacerowych” podcastów. Narratorem Leszek Liochota
Gwiazdy internetu mierzą się ze szkolnymi lekturami w podcaście Allegro i Storii by Abstra
Nadawca TOK FM z 1,9 mln zł zysku, w 2022 r. prawdopodobnie przekroczy 30 tys. sprzedanych subskrypcji
Polskie Radio w ramach akcji #Zostańwdomu zachęca do słuchania podcastów
Polskie Radio w ramach akcji #Zostańwdomu zachęca do słuchania podcastów
Podcasty Google po redesignie, jest wersja na iOS
Podcasty Google po redesignie, jest wersja na iOS
Rynek podcastów rośnie jak na drożdżach, w Polsce coraz ciekawszy dla reklamodawców. „Nie ma jednego sposobu monetyzacji”
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę prezentuje "Domowe zasady ekranowe"
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę prezentuje "Domowe zasady ekranowe"
Credit Agricole nową akcją edukuje o szkodliwości odpadów z tworzyw sztucznych
Credit Agricole nową akcją edukuje o szkodliwości odpadów z tworzyw sztucznych
Mick Jagger zajmie się produkcją podcastów
Brand24 wprowadza monitoring podcastów. „Zjadają świat”
"Gazeta Polska" rusza z podcastami
"Gazeta Polska" rusza z podcastami
Będą nagrody Pulitzera za podcasty
"Vogue Polska" uruchamia aplikację mobilną
"Vogue Polska" uruchamia aplikację mobilną
Polskie Radio w przyszłym roku postawi na podcasty
Podcasty coraz popularniejsze w Polsce. Słuchane dla wiedzy, rozrywki i relaksu
Podcasty coraz popularniejsze w Polsce. Słuchane dla wiedzy, rozrywki i relaksu
„Financial Times” wprowadza swój pierwszy płatny podcast. Cheryl Brumley szefową treści audio
Rafał Masny ruszył z własnym podcastem „Radzisz”
Rafał Masny ruszył z własnym podcastem „Radzisz”
Amerykańscy marketerzy wydadzą na reklamy w podcastach prawie miliard dolarów
Były szef CBS News doradcą w Spotify. Będzie wspierał rozwój podcastów
Grupa Abstra rozszerza działalność o podcasty. Startuje Storia by Abstra
Grupa Abstra rozszerza działalność o podcasty. Startuje Storia by Abstra
Lifetube i agencja Słucham tworzą sieć podcasterów
Marta Niemira założyła agencję marketingu podcastów "Słucham"
Marta Niemira założyła agencję marketingu podcastów "Słucham"
Apple zainwestuje we własne podcasty, prowadzi rozmowy z producentami i twórcami. „To reakcja na zmiany rynkowe”
Papaya.Rocks startuje z podcastami
Magazyn "Focus" i serwis Focus.pl startują z podcastami. Prowadzącymi Agnieszka Wirtwein-Przerwa i Bartosz Młynarski
Magazyn "Focus" i serwis Focus.pl startują z podcastami. Prowadzącymi Agnieszka Wirtwein-Przerwa i Bartosz Młynarski
W 2019 roku wydatki na reklamy w podcastach przekroczą miliard dolarów. Format jest coraz atrakcyjniejszy i dojrzały