„Podróże pierwsza klasa” w kampanii Express InterCity

Na outdoorze oraz w radiu, prasie i internecie rusza kampania reklamowa Express InterCity. Akcję pod hasłem „Podróże pierwsza klasa” przygotowały firmy Mather Communications i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca 2 listopada kampania reklamowa Express InterCity podkreśla komfort podczas podróży pociągami tego przewoźnika. Poszczególne layouty pod wspólnym hasłem „Podróże pierwsza klasa” pokazują, że można wtedy spokojnie poczytać książkę czy czasopismo albo pracować przed laptopem. We wszystkich przekazach pojawia się również sympatyczny konduktor, który dyskretnie wypełnia swoje obowiązki.

grafika

Akcja jest zaplanowana w radiu (PR Trójka, RMF FM, lokalne stacje skierowane do słuchaczy biznesowych), prasie („Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Gazeta Wyborcza”, „Wprost”, „Newsweek”, „Polityka”, „Forum”, „Forbes”), internecie oraz na outdoorze (tablice 6x3 i 8x4 w Trójmieście, Szczecinie, Warszawie, Poznaniu, Krakowie i aglomeracji górnośląskiej). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Mather Communications, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu