Skorygowana prognoza zakłada przychody ze sprzedaży na poziomie88 mln zł oraz zysk operacyjny na poziomie 18 mln zł. Oznacza towzrost przychodów w stosunku do wyników 2008 r. o 24,6 proc. (70,7mln). Zysk operacyjny wzrośnie natomiast jedynie ponad dwukrotnie -o 131% (z 7,8 mln), podobnie jak zysk brutto, który ma wynieść 18,6mln, co również daje wzrost o 131% w stosunku do roku 2008 (8,04mln).
Poprzednia prognoza, opublikowana w marcu zeszłego roku,zakładała że spółka w 2009 r. osiągnie przychody ze sprzedaży napoziomie 116,4 mln zł a wynik operacyjny na poziomie 29,95 mln zł.Zysk brutto miał wynieść 30,19 mln zł.
"Istotna część przedstawionych w 2008 r. prognoz była opracowanaz uwzględnieniem intensywnego rozwoju spółki w zakresie nowychmediów, ze szczególnym uwzględnieniem Internetu. Przygotowanajeszcze w 2007 r. internetowa strategia spółki jest wdrażanakonsekwentnie, ale ze znaczącym opóźnieniem" - podano wkomunikacie.

Spółka podała, że opóźnienie wynika z mniejszej ilościdostępnych środków finansowych niż spółka zakładała w swoim cashflow (na mniejsze o ok. 50% wpływy z emisji nałożyła siękonieczność większego kredytowania partnerów biznesowych, co jestwprawdzie praktyką na rynku mediów - jednak terminy płatnościuległy niespotykanym dotąd wydłużeniom).
Platforma Mediowa Point Group miała 12,71 mln złskonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostkidominującej w I poł. 2009 roku wobec 3,85 mln zł zysku rokwcześniej.











