Polacy chętnie spędzają czas z bliskimi ze starszego pokolenia

Co trzeci Polak chętnie spędza czas ze swoimi bliskimi ze starszego pokolenia, śledząc ulubione filmy i programy na szklanym ekranie. Więcej niż co czwarty preferuje wspólnie aktywność fizyczną - wynika z badania TNS Polska.

km
km
Udostępnij artykuł:

33 proc. respondentów wskazało na wspólne oglądanie tych samych programów telewizyjnych, a 28 proc. na wspólną aktywność fizyczną typu spacer czy jazda na rowerze jako chętnie realizowaną aktywność z bliskimi osobami ze starszego pokolenia.

Kolejne na liście odpowiedzi znalazły się: wspólne gotowanie (17 proc.), realizacja wspólnych zainteresowań i pasji (13 proc.) opieka nad dziećmi (11 proc.) oraz wspólne wakacje i podróże (8 proc.).

Jakie zajęcia, aktywności chętnie realizuje Pan(i) z bliskimi osobami ze starszego pokolenia?  

Badanie „Międzypokoleniowe rozmowy Polaków” zostało przeprowadzone w styczniu 2012 r. przez TNS Polska na zlecenie marki Tena. N=733.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji