Polacy najchętniej planują zakupy w Rossmannie

Aż 9 na 10 klientów korzystających z aplikacji Listonic wybiera Rossmanna, gdy planuje swoje drogeryjne zakupy - tak wynika z raportu przygotowanego przez twórców najpopularniejszej aplikacji mobilnej z listą zakupową w Polsce. Rossmann zdominował kategorię drogerie, znalazł się też w ścisłej czołówce Czempionów Wzrostu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ranking sieci handlowych w Polsce jest przygotowywany co roku. Listonic przebadał 100 tys. wybranych użytkowników. Zestawienie stworzono na podstawie list zakupowych z 2016 r., gdy użytkownicy zapisywali gdzie będą robić swoje zakupy podając nazwę sklepu.

Rossmann był bezkonkurencyjny w kategorii drogerie zdobywając 1. miejsce (90,37 proc.). Drugi był Super-Pharm (4,89 proc.), a kolejne miejsca przypadły Hebe (3,23 proc.) i Drogeriom Natura (1,51 proc.). Tym samym firma zanotowała wzrost o 1,80% względem 2015 r.

Zwiększenie udziału spowodowało, że znaleźliśmy się na 2. miejscu wśród Czempionów Wzrostu, czyli grona firm, które urosły najbardziej. Pierwsza była Biedronka (2,38 proc.), a trzeci Lidl (1,29 proc.).

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa