Polkomtel promuje swoje marki podczas Trick Truck Plus

Trwa objazdowa kampania promocyjna marek 36i6, Simplus iMuzodajnia.pl. W ramach akcji o nazwie Trick Truck Plus dostępne sąróżnego rodzaju atrakcje.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Objazdowa akcja Trick Truck Plus promuje marki36i6, Simplus i Muzodajnia.pl wśród szerokiejgrupy docelowej: osób zainteresowanych grami wirtualnymi, muzyką isportem. Centralnym punktem każdego eventu jest ciężarówka, wokółktórej znajdują się dwa namioty z konsolami Xbox i Wii. W StrefieGier Simplusa można natomiast nauczyć się choreografii w stylucheerleaderek, grać w piłkę z obciążnikami na nogach oraz zmierzyćszybkość uderzenia piłki podczas serwu siatkarskiego. Z kolei wstrefie Muzodajnia.pl DJ miksuje najnowsze hity, a hostessy uczą,jak legalnie, tanio i szybko ściągać muzykę. Ponadto w ramachimprez prezentowany jest lowrider - jedyny w Polsce samochód, któryw rytm muzyki wykonuje taneczne akrobacje.

Kampania Trick Truck Plus rozpoczęła się 11 lipca i do 22sierpnia obejmie eventy w 16 miejscowościach. Akcję na zleceniePolkomtela prowadzi agencja reklamowa Eskadra.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"