Udział liderującego Polsatu w okresie od 1 do 7 września 2014 roku zwiększył się o 1,73 pkt. proc. do 12,70 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 1,82 pkt. proc. i wyniósł 12,44 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 10,75 proc., po wzroście o 0,98 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,21 proc.; do góry o 1,61 pkt. proc.).
Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie zwiększył się z 38,96 proc. do 45,10 proc.
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera (z miejsca drugiego) awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost aż o 3,41 pkt. proc. do 14,55 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział jednak zwiększył się o 1,73 pkt. proc. do 13,98 proc.

Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansowała TVP2 - wzrost o 0,81 pkt. proc. do 8,05 proc. udziału. Natomiast na czwarte miejsce spadła Jedynka (jednak do góry o 0,48 pkt. proc. do 7,80 proc.).
20 najlepiej oglądanych programów na drugiej stronie artykułu
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 5,87 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe” Dwójki z 5,06 mln widzów. Na podium znalazły się jeszcze „Wiadomości”, które przyciągnęły uwagę 4,08 mln widzów.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 01.09.2014 - 07.09.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 01.09.2014 - 07.09.2014 - grupa 16-49











