Polsat Media tworzy dział sprzedaży reklam w internecie

Spółka Polsat Media, która zajmuje się sprzedażą reklam na kanałachPolsatu i w TV 4 , tworzy nowy dział dedykowany sprzedaży reklam winternecie. Na jego czele stanie Rafał Karczewski.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dział zajmować się będzie sprzedażą powierzchni reklamowej wserwisach i projektach należących do Re:define - internetowejspółki grupy Polsat. Rafał Karczewski jako jego szef odpowiedzialnybędzie za zbudowanie zespołu jednostki.

Do Polsat Media Karczewski przeszedł z firmy badawczej GemiusS.A., gdzie pracował jako kierownik ds. kluczowych klientów (jegoobowiązki przejął tam Robert Hałacz). Wcześniej związany był zEniro Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji