Zarówno Polsat News, jak i mająca większy zasięg Superstacja,przyciągnęły w listopadzie br. przed ekrany prawie tyle samo widzów- niewiele ponad 11 tys. osób przy identycznym udziale w rynkutelewizyjnym wynoszącym 0,17 proc. - wynika z danych AGB NielsenMedia Reserach dla Wirtualnemedia.pl. Oglądalnośćobu kanałów spadła jednak w porównaniu do poprzedniego miesiąca(odpowiednio o 4,3 i 6,2 proc.), zmalały też ich udziały w rynku.Dodatkowo Superstacja straciła 10,5 proc. oglądających w ujęciurocznym.
Liderem rankingu kanałów informacyjnych w listopadzie br. byłajednak stacja TVP Info. Miała ona w zeszłym miesiącu 260,8 tys.widzów i 4,03 proc. udziału, a jej widownia w ujęciu rocznym spadłao 23,5 proc., ale w miesięcznym wzrosła o 11,4 proc. TVN 24 wlistopadzie br. oglądało natomiast 164,4 tys. osób przy udzialewynoszącym 2,54 proc.Kanał ten, podobnie jak TVP Info, miał w zeszłym miesiącu mniejwidzów niż rok wcześniej (wtedy przyciągał 201,1 tys.oglądających), ale zyskał w porównaniu do października br. (wtamtym miesiącu jego oglądalność wyniosła bowiem 161,6 tys.osób).

Większą widownię wśród kanałów ekonomicznych miała w listopadziebr. stacja TVN CNBC Biznes, która przyciągała przed ekrany 3,5 tys.oglądających, czyli o 28,9 proc. więcej niż w październiku br., gdyliderem była konkurencyjna TV Biznes. Teraz kanał ten spadł nadrugie miejsce, miał bowiem w listopadzie br. 2 tys. widzów, cooznacza, że jego oglądalność spadła o 29 proc. w ujęciu rocznym i o29,9 proc. w ujęciu miesięcznym.
Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w listopadziebr. znalazły się "Telekurier" i programy lokalne, w TVN 24najchętniej oglądano "Kropkę nad i" i "Fakty po Faktach", a wSuperstacji - program "Ameryka głosuje" i "PuszkęParadowskiej".











