Kanał TVN24 w każdej minucie w marcu 2014 roku śledziło średnio 206 tys. widzów, czyli o 1,67 proc. mniej niż w marcu 2013 roku, a jego udział w rynku telewizyjnym jednak zwiększył się z 3,05 proc. do 3,08 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Druga lokata należała do kanału TVP Info, którego średnia minutowa widownia zmalała najbardziej w zestawieniu, bowiem o 8,05 proc. i wyniosła 191 tys. osób. Natomiast udział tej stacji w zeszłym miesiącu zmniejszył się o 0,17 pkt. proc. do 2,86 proc. Rok temu TVP Info emitowało jednak pasma lokalne przeniesione obecnie do TVP Regionalnej, a jego zasięg w sieciach kablowych był większy. Kanał wówczas musiał być nadawany przez operatorów na tzw. zasadzie must carry, zaś od września ub.r. stacja działa na podstawie koncesji satelitarnej.

Trzecią pozycję w zeszłym miesiącu zajął Polsat News. Jego widownia poszła do góry o 18,13 proc. do 86 tys. osób. Kanał ten w marcu br. zanotował 1,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym (rok wcześniej wyniósł on 1,06 proc.).
Natomiast oglądalność zajmującej czwartą pozycję informacyjno-rozrywkowej Superstacji zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 18,43 proc. i wyniosła 13 tys. osób. Z kolei udział tej telewizji wzrósł o 0,03 pkt. proc. i wyniósł 0,20 proc.W grupie komercyjnej 16-49 liderem pozostał kanał TVN24, notując udział na poziomie 2,57 proc. (w porównaniu do marca 2013 roku wynik ten wzrósł o 0,22 pkt. proc.). Drugie miejsce należało do TVP Info, którego udział w tej grupie wyniósł 1,10 proc. (spadek o 0,42 pkt. proc.). Natomiast ostatnią lokatę podium zajął tutaj Polsat News (1,07 proc.; wzrost o 0,27 pkt. proc.).

TVP Regionalna, TVN24 Biznes i Świat, Polsat Biznes, TVN Meteo i TOP programy na kolejnej stronie artykułu.
Nowy kanał TVP Regionalna w marcu 2014 roku śledziło średnio 65 tys. widzów, co przełożyło się na 0,97 proc. udziału w runku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49.TVP Regionalna od września ub.r. przejęła od TVP Info emisję pasm lokalnych ośrodków terenowych TVP. Poza rozłącznymi blokami programowymi nadaje też pasmo wspólne z produkcjami z różnych regionów (więcej na ten temat). Warto dodać, że łączny udział TVP Info i TVP Regionalnej był w lutym br. wyższy o 0,80 pkt. proc. od udziału TVP Info rok wcześniej.
Nowy kanał informacyjny o sprawach ekonomicznych i wydarzeniach międzynarodowych TVN24 Biznes i Świat w marcu br. oglądało 19 tys. widzów, a jego udział wynosił 0,28 proc. w grupie wszystkich widzów i 0,30 proc. w grupie komercyjnej.Stację tę śledziło o 382,52 proc. więcej osób niż oglądało w analogicznym okresie ub.r. kanał TVN CNBC, zastąpiony przez TVN24 Biznes i Świat. Stacja ta wówczas gromadziła 4 tys. widzów (odpowiednio 0,06 proc. i 0,05 proc. udziału).Z kolei widownia Polsat Biznes w analizowanym okresie spadła o 18,36 proc. do 3,9 tys. osób. Natomiast udział tej stacji zmniejszył się z 0,07 proc. do 0,06 proc.

Pogodowy kanał TVN Meteo w zeszłym miesiącu śledziło średnio 4 tys. widzów, czyli o 34,15 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast jego udział spadł z 0,09 proc. do 0,06 proc.
W marcu 2014 roku najwięcej widzów na antenie TVP Info obejrzało „Teleexpress Extra” (929 tys. oglądających), w TVN24 hitem był program „Kawa na ławę” (737 tys.), a w Polsat News - „Wydarzenia” (503 tys.).











